Annons:
Etikettövrigt
Läst 1092 ggr
[SallysPigge]
1/18/12, 2:07 PM

Inga sajtvärdar närvarande?

Vad gör man om inga sajtvärdar sköter sin sajt. The Sims i Fokus har inga sajtmedlemar synts till på väldigt länge. Nu finns det medlemar på sajten som skulle vilja sköta den men hur går man då tillväga?

Det har gjorts försök till att nå sajtvärdar utan resultat.

Annons:
Stephanie
1/18/12, 2:54 PM
#1

Jag är Medarbetare på The sims och har tidigare själv skrivit ett inlägg på sajten för att få kontakt med medarbetarna. Tyvärr var det ingen som svarade. Det är flera av medarbetarna och även sajtvärden som inte loggar in under väldigt långa perioder och det är väldigt tråkigt tycker jag.

Dock måste jag säga att sajten sköter sig själv otroligt bra, det är en väldigt bra stämning och de flesta trådar får svar snabbt. Aktiviteten är det inget fel på alls, den ligger på 7204 för närvarande. Jag kikar in ett par gånger om dagen vanligtvis men det är sällan jag behöver göra något i egenskap av Medarbetare.

Däremot tycker jag att de inaktiva medarbetarna plus sajtvärden bör bytas ut, inte minst för att det ser illa ut med en inaktiv ledning, men även för att göra plats för nya och aktiva Medarbetare.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[SallysPigge]
1/18/12, 3:10 PM
#2

Åh så du är där, men det finns en tråd där vi har efterlyst er och ingen svarat. Men kanske nu?

Stephanie
1/18/12, 3:16 PM
#3

#2 Yes, jag ber om ursäkt för det. Jag brukar kika in varje dag, inte lusläsa varje tråd, men några trådar läser jag i alla fall varje dag. Så det var typiskt att jag inte varit inne just de senaste dagarna. Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[SallysPigge]
1/18/12, 3:17 PM
#4

#3 Ok så är det ibland :-)

AnneN
1/18/12, 3:23 PM
#5

Den som är intresserad av att eventuellt ta över som värd på en sajt där aktuell Sajtvärd inte är aktiv kan alltid kontakta någon av grabbarna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

VeronicaKahlbäck
1/19/12, 3:06 PM
#6

Är själv Sajtvärd för en sajt där värden "försvann", nu råkar jag känna henne genom vårat gemensamma intresse så hade möjlighet att kontakta henne först men hörde av mej till killen som har hand om starta ny sajt och skrev vad jag hade för funderingar och mitt engagemang så löste det sej.
Bara att pröva, antingen får man ett ja eller ett nej:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: