Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1199 ggr
Soda2
1/23/12, 10:12 AM

Kan inte logga in

Jag har ett annat användarnamn här igenlitgen men då jag inte kan logga in under det namnet o inte hittade hur tusan jag skulle kontakta nån för o reda ut det så fixade jag detta.

Jag vill gärna ha tillbax mitt gamla användarnamn o vill kunna logga in den såklart men hur gör jag?.

Jag har provat o skicka nytt lösen flera gånger men det går ändå inte att logga in.

Det började på jobbdatorn att jag inte kunde logga in där, sen fortsatte det även på min telefon att jag inte kunde logga ind är heller (var väl nån vecka imellan) o efter en månad så kan jag nu inte logga in frn min hemdator heller.

så hjälp o fixa detta tack.

Annons:
Niklas
1/28/12, 7:33 AM
#1

Vilket är ditt vanliga användarnamn? Om du inte vill skriva det här kan du skicka ett privat meddelande till mig så ska jag se vad som är fel.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Soda2
1/30/12, 2:10 PM
#2

Mitt vanliga användarnamn är JaneDoe

Niklas
1/30/12, 6:36 PM
#3

Okej. Kan det vara så att du har bytt e-postadress sen du registrerade dig och inte har ändrat hos oss? Eller har lösenordsmejlen hamnat i ditt skräppostfilter?

Allt ser rätt ut på din användare och den är inte spärrad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Soda2
1/31/12, 12:49 PM
#4

Nej jag har inte bytt mail.

Lösenordet funkade ju inte så jag skickade ett nytt till min mail som kom fram men det funkade ändå inte.

Har skickat nytt lösen ett par gånger o ingen av gångerna har det fungerat.

Niklas
1/31/12, 1:17 PM
#5

Okej, om du skickar ett privat meddelande till mig och berättar vilket lösenord du vill ha och villken e-postadress du har registrerat så fixar jag så att du kan logga in. Sen får du byta lösenord.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: