Annons:
Etikettövrigt
Läst 1065 ggr
jonte1
1/28/12, 9:10 PM

Går inte att ladda upp bilder..

Neeeeej. grabbar. Redan tidigare i veckan så..  Felmedellade:

Välj en bild eller fil och ladda upp med formuläret nedan. Bilden måste vara i PNG, GIF eller JPG-format, och får inte vara mer än 5MB stor. Filen måste vara en ZIP eller PDF fil och får inte vara mer än 10MB stor. Unkown error!".

Bättre kan ni väl!

Annons:
jonte1
1/28/12, 9:20 PM
#1

Nix. dra inte igenom den klassiska felsökningsmedoden med mig. Jag vet förmodligen mer om datorer än ni och eran driftare utav siten,

Mvh.

jonte1
1/28/12, 9:54 PM
#2

Testade via WinXp å samma resulttat. Någonting stämmer inte.

jonte1
1/28/12, 10:00 PM
#3

Hmm.. Jag fortsätter at skriva inläggg… FixaTungan ute

Alex
1/28/12, 10:05 PM
#4

Ta en titt här och här.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jonte1
1/28/12, 10:29 PM
#5

#4, du läste uppenbarligen inte mina inlägg.

Har testat från 3 olika ip-adrresseer och två olika OS.

Om jag hat sullat till mitt konto så vill jag ha svar på det. I övrigt enligt ovan.

JohannaEkroth
1/28/12, 10:42 PM
#6

Jag har också problem med bilder. Har IE9. Skulle byta Avatar = Uknown Error. Ja cashen är tömd.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
jonte1
1/28/12, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jaha.. testar att ladda upp ett foto här.. JPG fil på 2MB.

Testar.. Oskyldig.

Funkade! testar på forumet jag är intresserad utav, Funkar inte på http://spetsarochurhundar.ifokus.se. Någoting stämmer inte,.

Alex
1/28/12, 11:00 PM
#8

#5 Nu förstår jag inte… Handlar det här om något annat än att det inte alltid går att ladda upp bilder?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jonte1
1/28/12, 11:25 PM
#9

Tack för hjälpen Alex. .. Jag begär inte att du skulle fötstå. Jag kör såhär att jag skapar ett nytt nick(och annaonserar ut det) på siten ifråga. Återkommer i annat fall.

MvhTungan ute.

jodot
1/28/12, 11:43 PM
#10

Funkade att byta nick!!!!

Mari
1/28/12, 11:46 PM
#11

Unkown error!

Har jag fått idag vid några tillfällen då jag försökt lägga in bilder i en artikel men det har fungerat efter några nya försök. Har inte testat att lägga upp bilder i inlägg på ett bra tag så på det kan jag ej svara.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

JohannaEkroth
1/28/12, 11:48 PM
#12

Nu har jag lyckats byta Avatar Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

MoaL
1/28/12, 11:50 PM
#13

#10 Nej, det går att få upp en stor bild med sitt vanliga nick också, och skicka in bilder överhuvudtaget. Det är lite olika hur det funkar dock, vissa gånger går det inte, andra gånger blir det bara en liten vit ruta, andra gånger går det bara att ha en liten bild (uppe i högra hörnet), och så vidare, och det har förmodligen att göra med att det är någon slags bugg. Lägg ned drygheten, det är inte direkt någon nyhet att bilderna krånglar just nu, vilket du redan borde ha uppfattat.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Alex
1/29/12, 12:08 AM
#14

Låser den här tråden, med hänvisning till inlägg #4 då det uppenbarligen handlar om samma problem.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: