Annons:
Etiketttips-information
Läst 1333 ggr
Joppo
2012-02-20 23:06

Illuminati dolt?

Detta inlägg är riktat till iFokus ledning.

Hur kommer det sig att Illuminati.ifokus blivit dolt? Jag tror det vore bra med något slags klargörande av anledningen till detta.

/J

Annons:
Alex
2012-02-20 23:58
#1

Vill först och främst meddela att jag läste att du vill rikta dig till iFokus ledning, och jag hör inte dit, men jag tänker svara ändå.

Det hela var klargjort mellan iFokus ledning och sajtvärden för Illuminati, sajtvärden bör ha fått hela förklaringen och ansvaret ligger på honom att klargöra anledningen på den berörda sajten, vilket jag är ganska säker på även gjordes (om inte, bör du ta det med sajtvärden). Diskussionen har varit uppe på Support tidigare, och även i den diskussionen var det väldigt klart om varför (till och med jag förstod, som aldrig varit aktiv på sajten i fråga). Du var själv aktiv i den diskussionen och bör därmed inte ha missat det, samt att diskussionen avslutades med ett tydligt meddelande för Niklas att Support inte är till för diskussioner om enskilda sajter, utan det ska tas på den berörda sajten. Kommer man av någon anledning inte in på den sajten så finns det en PM funktion, så man kan få kontakt med sajtvärden via den.

Den här frågan hör fortfarande inte hemma på Support, utan klargörandet är, som sagt, upp till sajtvärden att ta upp, på den berörda sajten.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Joppo
2012-02-21 00:07
#2

#1 Anledningen till att jag tar upp frågan igen är att sajten nu blivit helt dold, vilket verkar ha skett utan någon förklaring iFokus sida. För någon/några dagar sedan vara sajten delvis dold, i enlighet med det beslut som iFokusledningen tog tidigare.

Denna nedstängning har satt igång en massa spekulationer bland medlemmarna på IiF och jag tänkte att ett klargörande vore på sin plats för att avstyra en massa onödiga rykten.

Alex
2012-02-21 00:10
#3

#2 Jag tror inte att något gjorts utan att sajtvärden blivit informerad, och därmed ligger fortfarande ansvaret för att meddela om detta hos sajtvärden.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Leffe
2012-02-21 00:20
#4

Sajtvärden har ju slutat på iFokus. Det kan ju vara en förklaring

white lady
2012-02-21 00:26
#5

Men Alex.  Du måste skoja nu….Staffan.M är borta.Så han går ju inte att fråga.

Han lämnade över till en annan.  Och nu är den dold ?????

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Joppo
2012-02-21 00:27
#6

Det är möjligt att Sajtvärden fick denna information innan han lämnade iFokus, dock har han isf inte fört den vidare till de andra medlemmarna, eftersom de börjat starta spekulationstrådar som anledningen till nedstängningen.

http://skepticism.ifokus.se/discussions/4f42421ad3b4fd32f1001d1e-illuminatisajten-borta?discussions-1

http://livskvalitet.ifokus.se/discussions/4f42bd52d4ebea700301571f-ifokus-stangde-ner-illuminnati-forumet?discussions-1

Jaja… Jag ville bara lyfta frågan innan det hela spårar ur. Om den inte hör hemma härinne får du väl låsa tråden.

Annons:
Leffe
2012-02-21 00:28
#7

#5 Vad jag vet efter mina år här på iFokus har ännu ingen Sajtvärd fått överlämna sajtvärdskapet till någon annan. Den avgående sajtvärden har kunnat lämna förslag till iFokus-ledningen om någon som kan ta över

white lady
2012-02-21 01:08
#8

Med tanke på det

. Då måste ju Ledningen ha något emot den nye Sajtvärden ??

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Alex
2012-02-21 01:10
#9

#5 Då har du antagligen förklaringen där, som LeffeD redan skrivit.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex
2012-02-21 01:15
#10

#8 Det finns ingen ny Sajtvärd, Staffan.M står fortfarande på positionen, trots borttaget konto. Sajtvärdar väljs ut med omsorg så huruvida någon "har något emot" någon är definitivt inget som ska diskuteras eller reflekteras över här.

Är man intresserad över att ta över en "död" sajt så kontaktar man iFokus och så verkar ju fallet vara här, så jag låser tråden nu då diskussionen bör vara avslutad.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: