Annons:
Etikettövrigt
Läst 658 ggr
Agness
2/23/12, 3:19 PM

15 och vill gå ner i vikt!

Hej jag är en tjej på 15år och jag vill så hemskt gärna gå ner i vikt. Jag är 158cm lång och väger 59kg! Och jag skulle inte säga att jag är tjock utan mer mullig…

Så det jag skulle vilja ha hjälp med är hur jag ska gå ner i vikt. Jag är ingen träningsmänniska precis, så helst på något sätt då jag inte behöver gå till gymmet och köra på i timmar. Och jag vill börja äta mer nyttigt men jag vet inte hur (vad jag ska äta) Så om ni vet några helsosamma tränningsmetoder eller dieter…

Skriv skriv skriv!

Mvh Agnes :D

Annons:
LaSadie
2/23/12, 3:22 PM
#1

fel forum

Jenna_Nord
2/23/12, 3:24 PM
#2

För att vara 158 cm lång så är inte 59 kg för mycket. Du ligger på ett jämt bmi. Men självklart kan de vara så att man ändå inte är nöjd med kroppen, men då skulle jag nog föreslå träning istället. De är ofta det som saknas om man vill ha en fast och snygg kropp. Man kan inte äta till sig muskler ;) Men annars låta bli så mycket sött och följa tallriksmodellen. Är man bara noggrann och följer det så brukar de hjälpa :) Eftersom du inte är överviktig tycker jag bara de är dumt att gå på dieter. Speciellt eftersom du bara är 15 år och fortfarande växer!

Mvh Jenna

Jenna_Nord
2/23/12, 3:25 PM
#3

Lägg upp detta i Viktminskning i Fokus istället för övrigt.

Mvh Jenna

Honestyisdead
2/23/12, 4:08 PM
#4

Du har skrivit på fel forum. Support är till för frågor om själva iFokus användandet. DU menade nog att skriva inne på;

http://www.viktminskning.ifokus.se

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: