Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1392 ggr
Cazzos
2/25/12, 9:51 AM

"Meddelande (1)" - men icke!

Min inkorg uppe till höger blinkar och visar att jag har 1 (nytt/oläst) meddelande. Men när jag kommer in till min inkorg så finns det inga nya meddelanden.. Är det en bugg? Ska jag göra en felanmälan? Var lite osäker först för att frågorna inte riktigt stämmer in på mitt "problem".


Annons:
Niklas
3/3/12, 6:57 PM
#1

Har du fortfarande kvar det här problemet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Cazzos
3/4/12, 3:04 PM
#2

Ja.. Den har blinkat ett bra tag nu Obestämd Kanske 2-3 veckor. Tänkte att det skulle försvinna efter några dagar..


LaSadie
3/5/12, 2:17 AM
#3

Har du kollat riktigt långt bak?

Niklas
3/5/12, 8:16 AM
#4

#2: Det kan vara som #3 föreslår att det finns något oläst längre bak.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

ks.gerbil
3/5/12, 1:45 PM
#5

som t.ex. någon gästbok grej som du alldrig tog bort och glömde?

Gerbil-hemsidan hittar du R

[ann.is]
3/5/12, 3:33 PM
#6

Cazzos om du kikar i pm-boxen så finns det en kategori som heter olästa meddelande. Kika i den. Om det finns nåt som är oläst så ska det finnas där. Finns inget oläst så står det en text att det inte finns nåt oläst.

Sen finns det ibland medlemmar som inte skriver nån vettig rubrik utan bara skriver dit en punkt. . En punkt syns ju inte att den är fetmarkerad, har du kanske nåt sånt pm som inte har nån rubrik. Dom är lätta att missa att dom är olästa.

Annons:
Cazzos
3/5/12, 8:12 PM
#7

Jag har ju läst alla mina meddelanden från förr, så jag tvivlar på att det kan vara ett meddelande längre bak i inkorgen, men jag ska kolla!


Stephanie
3/5/12, 10:12 PM
#8

Kolla längst bak. Vet inte varför, men på andra forum har det förut hänt att ett nytt inlägg hamnat längst bak pga strul med datum typ.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[ann.is]
3/5/12, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Man behöver inte bläddra i inbox mappen överhuvudtaget om man inte vill. Det räcker med att gå in i mappen/kategorin olästa meddelanden. Där ska olästa ligga om det finns nåt.

Cazzos
3/6/12, 8:27 PM
#10

Hahaha! Hittade visst ett meddelande i Olästa meddelanden-fliken.. Ojdå! Tack för hjälpen ändå Glad
Nu blinkar det inget alls Flört


Niklas
3/7/12, 8:38 AM
#11

Bra!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: