Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 2925 ggr
[Vargöga]
3/3/12, 2:53 PM

Smileysar

Jag har ett förslag och önskemål om att få flera smileysar. En som jag vill ha är ett hjärta, alltså <3 och lite flera nya.

Något som ni kanske kommer att göra i framtiden?

Annons:
Niklas
3/3/12, 6:49 PM
#1

Det finns på listan över saker vi vill lägga till i iFokus Insider vid tillfälle.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Vargöga]
3/3/12, 6:50 PM
#2

Åh spännande. Skrattande

ks.gerbil
3/4/12, 12:36 PM
#3

men då är det bara att kopiera om man inte har Insider ju :/

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jane-Lyzell
3/9/12, 12:47 PM
#4

1 låter kanon:-)))Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ks.gerbil
4/2/12, 10:23 AM
#5

såå har ni tänk på det?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jane-Lyzell
8/7/12, 2:10 PM
#6

Hur går det med att lägga till Nya smilisar????Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
ks.gerbil
8/7/12, 2:15 PM
#7

nya smylisar Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Niklas
8/7/12, 4:43 PM
#8

Det ligger kvar på listan. Det är inte helt enkelt att hitta smileysar till iFokus. De måste passa, tillföra något mer än dem vi har, inte kosta en förmögenhet, ha en licens som tillåter vår användning.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
8/7/12, 4:43 PM
#9

Det ligger kvar på listan. Det är inte helt enkelt att hitta smileysar till iFokus. De måste passa, tillföra något mer än dem vi har, inte kosta en förmögenhet, ha en licens som tillåter vår användning.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

ks.gerbil
8/7/12, 4:59 PM
#10

oj :O skulle alldrig tro det va så svårt hitta smylisar!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jane-Lyzell
8/7/12, 6:32 PM
#11

8 oj då hoppas ni hittar det snart - smilisarna skulle behöva en upplyftning!Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mitralis
8/8/12, 10:01 PM
#12

Jag brukar Smiley 3d danse 6.gif och stjäla smileysar inne på Barnens. Det tyckte i alla fall jag var en bra 

Som ni ser så måste man försöka behärska sig lite så att det inte bara hoppar och far i hela inlägget, radbrytningarna blir kanske inte de bästa heller.
Jag är lite 26 att de ska ställa till det för dom med skärmläsare för jag vet inte hur dessa fungerar 8

"Detta är barnens sajt, vilket innebär att här är det "vuxenfritt". I skrivreglerna står det

1. Denna sajt är bara för barn till och med 16 år

Det innebär att vuxna alltså inte får skriva här - om det inte är en "grattis"-tråd eller en tråd där barnen sagt att vuxna får skriva. Övriga inlägg från vuxna tas bort." Källa:http://barnens.ifokus.se/discussions/4f24008288f47244510000aa-vuxenfritt?discussions-1



Honestyisdead
8/8/12, 10:45 PM
#13

Är tveksam till att en skrämuppläsare kan läsa de där smileysarna.

Annons:
Mitralis
8/8/12, 10:47 PM
#14

#13 Misstänkte det Rynkar på näsan



ks.gerbil
8/9/12, 8:59 AM
#15

Synd att det måste vara så svårt att låta alla vara med *ledsen smylis* (inne på mobilen så hehe)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Hallonsmurfen
8/10/12, 3:34 PM
#16

haha!!

Medarbetare på Pokémon iFokus

[annias]
8/13/12, 6:04 PM
#17

Mitralis beror lite på vad du menar med stör skärmuppläsare.

Nu vet jag inte hur sån fungerar, men antar att den läser den text som bilderna har. De du har lagt in så finns ingen text så de borde inte ställa till problem för dom finns helt enkelt inte att läsa.

Men finns ju andra. Kom ihåg att uppläsaren läser och talar svenska så försök uttala dessa på svenska.

Love, det kan den nog uttala. En som kan engelska försår nog vad som ska vara annars kanske man tänker att det är felstavat och ska vara lova. Likaså ballons, det kan man nog tro är felstavat för bara sista bokstaven som skiljer.

th_ballons blir nog svårare. Vet inte hur det utläses. th understreck ballons eller thunderstreckballons. Eller om den läser engelska ordet för understreck.

Finns även andra som man kan undra över. Varför tex 10 dyker upp rätt var det är. Visst man hör siffran, men vad ska den stå för.

Så håll musen över bilderna så ser du vad skärmuppläsare troligen läser. Dom utan text borde du kunna använda, men som sagt då vet inte den som hör text uppläst att det finns nån.

Niklas
8/13/12, 7:43 PM
#18

Om bilder har en så kallad alt-text läser skärmläsaren den texten. Annars läser den ingenting.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

MillisB
8/16/12, 9:42 PM
#19

Finns det ingen designer här på forumet som kan tänka sig att designa iFokus-smilies till en låg kostnad? Skrattande

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

ks.gerbil
8/16/12, 10:07 PM
#20

Ja!! iFokus egna smylisar :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: