Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 2463 ggr
Linnea
2012-03-19 10:12

"ifokus.se svarar inte"

När jag varit inloggad ett tag på iFokus så börjar allt sega sig, skriver jag i kommentarsfältet så kommer texten flera sekunder efter att jag skrivit den mm. det "hänger sig" lite och klickar jag då nånstans kommer det en list längst ner (från explorern) som säger "ifokus.se svarar inte" brevid finns en kanpp som heter Återställ webbsida. trycker man på den funkar det igen efter en liten stund.

Hoppsan, när jag skulle göra ny rad under fråga 1 så försvann alla frågor utom 1, 6 och 7.. Jo ibland går det inte att få ny rad när man trycker på enter.

Nu försvann 7an också..

1) Händer samma sak om du försöker igen?

japp

6) Har du rensat webbhistoriken?

Nej det måste jag väl erkänna att jag inte gjort på ett tag

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?

vilken som helst av ifokussajterna

3) Vad gjorde du när felet inträffade?

skriver eller bara surfar omkring

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?

allt stannar sen står det iFokus.se svarar inte

5) Vilken webbläsare använder du?

IE9

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
[Momiji]
2012-03-19 10:15
#1

Hade samma problem i Opera. För mig fuknade det när jag böt till Firefox

Alex
2012-03-19 14:33
#2

Jag tycker att det låter som ett typiskt IE-problem. Jag har själv aldrig varit med om en webläsare som blir så seg och hänger sig så ofta som IE gör (oavsett sida jag är inne på), så mitt tips är faktiskt att testa en annan (ex. Firefox eller Chrome).

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linnea
2012-03-19 14:49
#3

Det händer enbart på iFokus.. Brukar ha flera sidor uppe samtidigt men det är alltid iFokus som hänger sig.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

[ann.is]
2012-03-19 16:05
#4

När det gäller att texten kommer några sekunder efteråt kan ev ligga på IE.

Men segheten och att det dyker upp att iFokus inte svarar ligger nog på iFokus. För jag har själv haft problem med iFokus under de senaste dagarna. Att klicka på en länk så kan sidan bara så och ladda. Klickar jag då på en annan länk så kan sidan komma upp direkt eller så kommer gurun upp. Och jag kör med chrome.

AnneN
2012-03-19 23:55
#5

Om problemet finns kvar fortfarande så rekomenderar jag att du börjar med att rensa webbhistoriken, hjälper inte det så hojta igen så söker vi vidare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Linnea
2012-03-29 15:29
#6

Rensade webbhistoriken den 19/3. Idag kom meddelandet igen.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
Upp till toppen
Annons: