Annons:
Etikettövrigt
Läst 736 ggr
NinjaKakan
4/7/12, 7:30 PM

Anmäla inlägg-Varför bara insider?

Hej hej, jag har en liten fråga. Varför kan bara Insider anmäla inlägg ? Vi hade precis ett troll på hamster i fokus och det är oehört frustrerande att inte kunna anmäla inläggen så dom blir borttagna. Även fast jag gärna är Insider så har jag inte alltid pengar på min mobil till det.

Tack för svar :)


Annons:
Michaela-N
4/7/12, 7:32 PM
#1

Av en enkel anledning: För att funktionen inte ska missbrukas. 
Annars hade folk (troll) kunnat skapa flera medlemmar (det räcker oftast med tre) och ta bort folks inlägg bara så där.

NinjaKakan
4/7/12, 7:34 PM
#2

Jaha, okej så långt tänkte inte jag..Tack för svaret. :)

På ett sätt är det lite synd, men det är bra att det är så ändå att man måste ha Insider just för att det inte ska missbrukas :)


Michaela-N
4/7/12, 7:36 PM
#3

#2 Ja, så är det. Själv hade jag tyckt en bättre lösning på problemet vore att man bara kunde anmäla inlägg om man hade iFokus Insider, Reklamfritt eller varit medlem i över 7 dagar till exempel.

Då hade man lätt kunnat förindra att sånt uppstår, samtidigt som fler kan hjälpa till att ta bort inläggen så snabbt som möjligt.

NinjaKakan
4/7/12, 7:38 PM
#4

Ja, det tråkiga med detta trollet är att det lägger upp väldigt opassande bilder, så som en nakenbild och en orm som äter en hamster. Och detta händer just nu på hamster i fokus :S. Det hade underlättat om man kunde anmäla då känner jag. Vill inte att mindre barn ska se det -_-


UlrikaD
4/7/12, 7:38 PM
#5

Vore käckt om nån Sajtvärd eller Medarbetare kunde vara inne på hamster lite mer. Iallafall nu när det kommer upp massa nakenbilder och liknande.

Det är ju ändå mycket barn på sajten. Och att vänta på att tre stycken ska anmäla om ingen är inne är lite jobbigt.

NinjaKakan
4/7/12, 7:39 PM
#6

Och håller med dig Michaela, det låter mycket bättre :)


Annons:
Upp till toppen
Annons: