Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 870 ggr
Stephanie
2012-04-08 10:41

"Olästa" i mobilen

Det fanns en tråd förut om att iFokus betedde sig konstigt i mobilen, men jag hittar den inte Obestämd

Hur som helst har jag för mig att "olästa"-knappen i trådar togs upp, gissningsvis i den tråden. Att den knappen inte fungerar i telefonens webbläsare när man är inne på vanliga iFokus (inte mobilversionen). För mig händer det ingenting när jag trycker på den, MEN nu har jag insett att den faktiskt fungerar ibland. Dock har jag inte lyckats klura ut när den funkar och när den inte gör det.

Jag börjar undra om jag bara drömt att det här problemet tagits upp, men har det gjorts tidigare, så är det nog värt att nämna att det faktiskt fungerar ibland trots allt.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
Alex
2012-04-08 12:46
#1

Kan det vara denna tråd du menar?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Stephanie
2012-04-08 12:51
#2

Kan vara! Fick för mig att det var en tråd jag själv svarat i bara Tungan ute Men så har jag ett minne som en guldfisk också..!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Alex
2012-04-08 13:04
#3

Hittade denna också, som nämner problemet och som du skrivit i. Sökfunktionen fungerar fruktansvärt bra! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Stephanie
2012-04-08 13:39
#4

Det var den jag tänkte på! Jag kollade bara bland "mina inlägg" och där ligger den inte, konstigt nog? Förvånad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Upp till toppen
Annons: