Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 947 ggr
Symfoni
2012-04-19 14:43

Kan inte plocka guldmynten

1) Händer samma sak om du försöker igen?
Ja
2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?
olika adresser
3) Vad gjorde du när felet inträffade?
väntade på att sidan skulle laddas ner, för att se om det fanns Guldmynt
4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?
Inget. Idag har det kommit massor av Guldmynt, ibland på flera sidor efter varandra. När jag klickar på myntet försvinner det, men jag får inte upp bilden där jag plockar mynten.
5) Vilken webbläsare använder du? IE

6) Har du rensat webbhistoriken? Ja

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Har (vad jag minns) inte kunnat plocka mer än 1-2 mynt igår och inget idag. Men jag har sett fler mynt idag, än jag brukar se på en vecka annars Obestämd

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

Annons:
NinjaKakan
2012-04-19 14:48
#1

Du har inte råkat trycka i inställningen Visa in detta meddelandet igen ? Det finns nämligen på bilden som kommer upp.


Emo
2012-04-19 14:48
#2

Har du kollat i din skattkista, så de inte ligger där.

Har du av misstag kryssat för att du inte vill ha den stora bilden varje gång du plockar ett mynt?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Symfoni
2012-04-19 14:51
#3

#1 Vad är det för inställning? Har, vad jag vet, inte ändrat någon inställning.

#2 Ja, och det ökar inte …tyvärr, med tanke på hur många Guldmynt jag sett idag Skrattande

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

NinjaKakan
2012-04-19 14:53
#4

Okej, ökar det inte så är det ju något annat :/ . Får väl se vad supporten säger.


Symfoni
2012-04-19 14:57
#5

Oh, det låg ett Guldmynt igen, när jag postat #3 och denna gång låg det i skattkistan.

Jag kollar skattkistan varje gång jag klickat på ett mynt och inte får upp bilden för att plocka. Så jag vet att det är ytterst få av de jag klickat på, som hamnat i kistan.

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

Alex
2012-04-19 15:13
#6

Fast du plockar de från den blå rutan, popupfönstret kommer bara som en bekräftelse. Tillåter din webläsare popupfönster?

Det är på själva popupmeddelandet man kan välja att trycka "visa inte detta meddelande igen", så kommer inte det upp i fortsättningen när du plockar mynt. Hur/om man kan välja att få tillbaka det vet jag dock inte.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Symfoni
2012-04-19 15:38
#7

#6 Jag har tillåtit popupmeddelanden på de iFokus sajter jag besöker.

Jag har, vad jag kan minnas, inte markerat att jag vill slippa se popupmeddelandet. Men är ju inte säker och det är ju skönt att slippa fönstret, om man inte behöver plocka där Obestämd

Dock så landade ett till mynt i min skattkista nyss…så nu har jag fått lika många mynt, sedan jag skrev detta inlägg 14.43, som jag fått de senaste dagarna innan dess.

Man kan väl säga att något har "rättat" till sig. Och jag har lärt mig att popupfönstret inte behövs. Så killarna kan ju arkivera detta och ägna sig åt viktigare saker.

Tack för alla hjälpsamma kommentarer Glad

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

Upp till toppen
Annons: