Annons:
Etiketttips-information
Läst 1208 ggr
ida.adi
2012-04-19 16:43

bortagen lever i avföring

Hejsan, jag har följt och kommenterat ett inlägg som heter lever i avförong och som handlade om ett marsvin som levde i under dåliga förhållanden. Idag när jag gick in för att diskutera vidare så står det att jag inte är behöriga att skriva där och att det felaktig sida 401. Snälla hjälp mig så jag kan följa tråden, då de skulle hämta marsvinet idag.

Annons:
Maria
2012-04-19 16:47
#1

Det verkar som tråden är borttagen. Kontakta Sajtvärd eller Medarbetare så kanske du får en förklaring.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2012-04-19 16:51
#2

Den är borttagen, troligtvis för att det skrevs något olämpligt i den.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sandra-B
2012-04-20 02:10
#3

Tråden ifråga har blivit borttagen av iFokus automatiska modereringssystem efter att några medlemmar har anmält den (via 'anmäl-funktionen') för att tråden bryter mot sajtens regler.

Medlemmen som startade tråden, moderatorerna på sajten samt de personer som anmält tråden får automatiskt ett PM som meddelar att det automatiska modereringssystemet har tagit bort tråden.

Eftersom det enligt sajtreglerna inne på Marsvin inte är tillåtet att länka till eller diskutera annonser som är publicerade på andra webbplatser, undantagsfall tipsa någon som söker efter exempelvis nya djur eller tillbehör (§06.A.), så anser vi moderatorer inte att tråden blivit borttagen på felaktiga grunder och vi kommer således inte att återpublicera den.

Om personen som tar hand om marsvinet ifråga vill berätta hur det går för marsvinet eller så är hon välkommen att starta en ny tråd om det på sajten.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Upp till toppen
Annons: