Annons:
Etikettmeddelanden
Läst 1158 ggr
wolfheike
2012-07-12 05:41

Spärrade användare

Som det ser ut hos mig kan man bara spärra en användare att nå mig via pm  ? endast en ruta där det är förprickat och användarnamnet efter.

Har försökt spärra några stycken så min fråga är kan man endast spärra en medlem från att skicka pm ? när jag skriver in i textrutan och sparar så kommer ingen ny upp utan endast en ruta förprickad med en användare som ser ut att vara spärrad .Men resten då blir det spärrat i alla fall fast det inte syns hos mig ?

Jag börjar krokna på att få andra medlemmars pm kopierade till mig det är ju så trubbel och skitsnack ofta brukar uppstå så funktionen att spärra fler hoppas jag innerligt finns.

Annons:
UllaNo
2012-07-12 08:00
#1

När du har spärrat en så ska det ovanför kryssrutan åter vara en ruta dör man skriver användarnamnet på nästa man vill ståänga av

wolfheike
2012-07-12 08:38
#2

Tack för svar och så långt tycks det fungera men visst ska man kunna se alla man blockat och inte bara en användare ?för mig syns bara en förprickad ruta fast jag sparar så nogrannt.

UllaNo
2012-07-12 08:39
#3
wolfheike
2012-07-12 08:52
#4

Hmm mysko ser bara en men kanske blev dom andra spärrad ändå även om jag inte kan se det.

JohannaEkroth
2012-07-12 09:26
#5

Härligt att den funktionen äntligen finns! Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: