Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1249 ggr
Pelle Långlös
7/14/12, 1:02 PM

Har någon varit inne på mitt konto?

Jag sitter och läser några bloggar och är alltså inte på någon iFokus-sajt. När jag kommer tillbaka så är jag medlem på vegetariskt. Jag har aldrig varit inne på den sidan och ännu mindre kommer jag att bli medlem där för jag klarar inte av grönsaker.

Kan någon varit inne på mitt konto och blivit medlem där?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[enstaka]
7/14/12, 3:59 PM
#1

Kan, kan det.

Börja med att fråga dig själv om du har talat om ditt lösenord för nån. Tänk även efter om det vid nåt tillfälle har funnits nån i din närhet när du logga in som då kan ha sett. Eller har du ett enkelt lösenord som nån kunnat lista ut.

Ett annat alternativ att innan du lämnade iFokus scrollade i listan till höger och råkade klicka i rutan just vid vegetariskt.

Har du samma lösenord på flera ställen som du endera lämnat ut lösenordet till eller nån kan sett dig logga in på.

Oavsett, om du tror att nån har varit in på ditt konto så byt lösenordet.

Pelle Långlös
7/14/12, 5:32 PM
#2

Jag vet att det var en bugg förut att man hamnade på en annans konto. Jag bor ensam i lägenheten och jag skriver inte upp mitt lösenord nånstans.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[enstaka]
7/14/12, 5:48 PM
#3

Den buggen ska vara borta. Och när den var så såg det ut som om man hamnade på ett annat konto. När man klickade på nåt så återkom man till sitt eget.

Har du enbart loggat in när du varit ensam hemma. Eller har du tex loggat in på mobiltelefon när du varit ute nånstans så nån kan sett det.

Och det lösenord du har, det har du enbart på ditt konto och ingen annanstans. och det är så krångligt att ingen kan lista ut det.

Funderade du över om du råkade scrolla i listan innan du lämnade iFokus.

Honestyisdead
7/14/12, 6:28 PM
#4

#2 Man kunde inte göra något på den sidan som man råkade komma in på under den buggen. Och den blev fixad.

Tror det kan vara så enkelt att du själv kan ha råkat klicka i den av misstag när du scrollat i sajtlistan.

Pelle Långlös
7/14/12, 7:23 PM
#5

Tja jag var på V i listan men jag klickade bara på Viktminskning och sen gjorde jag flera saker och sen när jag kom in efter en promenad så hade jag fått ett meddelande om att jag blivit medlem i Vegetariskt. Ingen har sett mitt lösenord. Plattan jag surfar på finns till större del hemma och den var hemma medan jag var ute och promenerade.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Ulla
7/14/12, 7:35 PM
#6

Buggen som fanns förut var en av anledningarna till att iFokus byggdes om helt och hållet från grunden, så det är i alla fall inte den som kommit tillbaka. Eftersom du var på V i listan när det hände så tror jag att du råkade klicka vid fel tillfälle. Möjligen finns det en bugg som gjorde att två sajter blev favoriter samtidigt, de ligger ju nära varandra. Jag tror inte att någon annan varit inne.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Honestyisdead
7/15/12, 11:20 AM
#7

Eftersom du var bland V sajterna tror jag faktiskt att du råkat klicka i sajten av misstag. Är det mest logiska.

Upp till toppen
Annons: