Annons:
Etikettövrigt
Läst 4214 ggr
Farwuq
2012-08-10 13:46

Info: Medaljer 7

Efter som det raskt närmar sig "Medaljer 7", så skapar jag en sådan tråd redan nu, så ni slipper att gå taket på 6:an.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Andina
2012-08-10 13:51
#1

Här går bara Tomtarna på loftet! Men tack i alla fall Farwuq för din omtanke om oss! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Hubert.prp
2012-08-10 13:56
#2

Fint, jag följer i drakspåret med att sätta mina vackra hovavtryck här.

Jag vill ha tips på snabelat och responsen (och några till).

Swadika
2012-08-10 13:57
#3

Jag vill också ha en liten tass här :D Trådarna går jsukt fort nu ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

silverhuldra
2012-08-10 14:13
#4

även om jag försvinner ett par dagar nu så lämnar jag ett tass av tryck så jag kan klicka ikapp när jag kommer åter.

Mvh. Silverhuldra

Farwuq
2012-08-10 14:13
#5

Jag saknar: Responsen, Paraden, Supportern, Snabelat och Nätokraten.

Vi alla vet hur man får Paraden, men de övriga fyra de är en gåta för mig.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Swadika
2012-08-10 14:14
#6

De är verkligen gåtor, undrar om vi kommer lyckas någongång att få dem

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
2012-08-10 14:14
#7

De är verkligen gåtor, undrar om vi kommer lyckas någongång att få dem

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

LisaF
2012-08-10 14:15
#8

Ja.. klurigt är det! Men ack så kul Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Andina
2012-08-10 14:16
#9

#5 - Saknar de gör jag också… - och så Fyrverkeriet då… Gåtor är till för att lösas - så det gör vi nog så småningom… Obestämd

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
2012-08-10 15:01
#10

Jag har inte så långt kvar till fyrverkeriet, har räknat igenom Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2012-08-10 15:04
#11

Oj, det måste ha varit ett hästjobb - att räkna igenom alla Braiga inlägg… Jag tror jag har en bra bit kvar att vandra…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 16:58
#12

Norpar Listan som Beem la in i förra tråden. (Inlägg #34 e d.)

Är det någon som har koll på om den borde revideras vid det här laget? Eller står den sig än?

Fyll på med hintar om du vet eller  om det saknas någon medalj i listan genom att kopiera den och klistra in i ett inlägg. Då har vi hela tiden en fräsch uppdaterad lista.

Agenten – Bevaka en tråd som är intressant.

Arkeologen - Gräv upp något riktigt gammalt, och säg vad du tycker om det

Arkitekten - Vem är iFokus arkitekt, ge denne en hälsning.

Biologen – Lägg en rörlig sekvens i ett inlägg/tråd.

Blixten – Nu måste du vara snabb på tangenterna om du ska få bli kallad Blixten.

Blomman – Hittat ett inlägg som du gillar och som du tycker är ett ”Bra inlägg”?

Boomerangen – Kräver måååånga inloggningar, faktisk xxxx stycken.

Buketten – Hittat ännu fler inlägg du gillar, på latin blir det ”L”, gillanden.

Debattören – Var aktiv i en och samma tråd. Säg vad du tycker ett tjog gånger.

Diamanten – Tycker du någon skrivit något bra. Fortsätt klicka! När du har gjort detta i fyra ”Gross” – 76 gånger så får du diamanten.

Egoisten – Vi vill veta vem du är, ge oss det som är personligt, i rätt mängd och på rätt platts.

Fanfaren – Många inloggningar, faktiskt xxx stycken (varje ”x” står för en siffra).

Frimärket Ge någon en ”privat hälsning”.

Femman – Fem bra sajter som du satt som ”favorit”.

Fotografen – Fotoalbumet behöver fräschas upp med latinskt ”X” antal nya bilder.

Fullträffen - Det gäller att pricka mitt i prick på inlägg #xxx.

Fyrverkeriet Få 100 elvor.

Gemet – Ta med något mer än text i ditt inlägg

Globetrottern - En globetrotter är en berest och världsvan typ. Handlar om iFokus alla hörn, se till att få medborgarskap på varje kontinent.

Glöden – Ett antal skriva inlägg på iFokus, på latin blir det ”L”, inlägg.

Guldstjärnan - Handlar om att uttrycka sanningen om forumet, att tydligt deklarera vad som är bäst (inte best) .

Gåspennan – Ganska många skrivna inlägg på iFokus, faktiskt xxx stycken.

Gåvan – Var generös med dina insamlade guldmynt skicka gåvor (gärna till Draken).

Hemtrevnaden - Får du om du gör det fint där vi lär känna dig, presentera dig och laddat upp en bild.

Illern - Vad är typiskt en iller?

Insidern - Lyssna på namnet och gör som det säger helt enkelt.

Jojon – Några få inloggningar

Kanonen – Får du om du gjort ett inlägg som ett halvdussin uppskattar

Klurifaxen – Denna är lätt att klura ut, gör en klurig grej på iFokus

Korrespondenten - Kräver en del hälsningar privat.

Kråkan – Automatisk hälsning, skaffa en underskrift till dina inlagor.

Lyktan – Användning av en funktion där du hittar svar, sök och du skall finna.

Magneten – Får du om du startat en tråd som några andra kommenterar.

Maratonen – Skriv rysligt många inlägg ”MMMMMMMMMM” skulle kanske den elake kejsar Nero sagt.

Markören - Vad använder man om man snabbt vill hitta tillbaka till en viss sida i en bok?

Morsningen Var allra först med att gästa någon.

Myran – Kräver många skrivna inlägg, ”D” hette det förr i staden Rom.

Nattugglan - Gäller att vara aktiv länge. Var som ugglan, vänd på klockan.

Nomaden – Medan du är ute på språng, så testa en annan inloggningsmetod än via datorn.

Nätokraten –  ???

Nätverkaren – Får du om du är medlem på två handfulla sajter.

Paraden Yttra dig 625 * 10 * 8.

Paragrafen - Bra att veta om iFokus, i foten finner du lösningen till dubbelkroken.

Premiären - När du lämnar avtryck för första gången.

Radarn – Undersök läget ibland andra ifokusmedlemmar.

Responsen – ???

Skribenten - Skriv något som många har nytta av och kan ta del av, alla gillar ju en fin artikel.

Skrivmaskinen - Skriv skriv skriv, gör det 100+70*70 gånger.

Socialen – Gästa många personer med inlägg i deras bok.

Snabelat – ???

Supportern – ???

Tiotaggaren - Var aktiv dagligen under en viss period, faktiskt i nästan hela två veckor.

Tusingen – Kräver mååånga skrivna inlägg hela ”roten ur” en miljon.

Tuppen – Gäller att inte sova länge, upp med tuppen med dig.

Utforskaren – Får du som lämnar avtryck på ett antal sajter.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 17:02
#13

Gammal husmanskost kan vara gott. Som t ex Fläsk-lägg.

Här bjuds på Brain-lägg dock! 

För det får vi Medalj!

Tungan ute

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Farwuq
2012-08-10 17:05
#14

Klicka på, du är snart ikapp mig Andina, snart har du..

…Fyrverkeriet…

Flört… och 50 Medaljer.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Andina
2012-08-10 17:09
#15

Åh, troooor du det, Farwuq?? Det vore såå kul! SkrattandeTungan ute

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Emma--]
2012-08-10 17:21
#16

Radarn har jag min aning vad jag ska göra men har inte undersökt ordentligt. Handlar det om ett visst antal något som jag tror? Sen vet jag fullträffen, måste bara få tillfället :P Och så paraden, skrivmaskinen och maratonen. En närmar sig i alla fall. Dom andra är låååångt bort. Och fyrverkeriet går ju inte att missa vad det handlar om. Även den långt bort. Och sen är det dom där sakerna ingen verkar veta vad det är :P

Farwuq
2012-08-10 17:49
#17

Radarn?

Vad gör en radar?

En radar undersöker, så…

… skapa en undersökning.

Tungan uteFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Emma--]
2012-08-10 17:57
#18

Ahaaaaaaa :P jag var helt fel ute ;P

Farwuq
2012-08-10 18:00
#19

Undersök vår inställning till Medaljer.

Så… Gör en undersökning.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Emma--]
2012-08-10 18:05
#20

Känns ganska logiskt såhär efteråt :P låste mig för mycket vid en annan tanke haha.

Annons:
[Betleguise]
2012-08-10 18:05
#21

Klickat ikapp men nu får man nog pausa och kolla med ett öga på semifinalen i handboll. Får ju hoppas att de kan fixa medalj de med.

beem
2012-08-10 18:07
#22

Mina kära vänner har ni inget tips om snabela.Skrattande

Snart drömmer jag om den medaljen. Jag kommer på mig själv att fundera på den flera gånger under dagen.

Man kan väl inte mejla via iFokus utan det blir PM. Kan det vara så att man ska skicka minst 100 för att få medaljen. Kanske har det inte alls med mail att göra.

Känns lika svårt att få vissa Medaljer här som att få dem i OS.

Spåna mera………Skrikandes


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Betleguise]
2012-08-10 18:40
#23

Yes! Fick precis en medalj till! Riktigt kul att det trillar in en om dagen eller såGlad

Ria74
2012-08-10 18:51
#24

Oj vad det går undan med trådarna Skrattande nu har jag klickat både i denna och den förra. Tror dock jag har ganska långt kvar till fyrverkeriet Obestämd

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Andina
2012-08-10 19:14
#25

#22 - Snabela't är en riktig klurig en…

Jag mejlade till info@ifokus.se - glad i hågen jagandes en medalj. Men jag fick bara ett rart svar från 'ifokusfolket' - men ingen medalj… Skrikandes

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:15
#26

Grattis till nyförvärvade MedaljerSkrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:18
#27

Glöm inte att det i slutet av förra tråden finns de som väntar på sina "Älvor"…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[Emma--]
2012-08-10 19:19
#28

@ ? Hmhm. Känns ju som att det borde ha med mail att göra.

Andina
2012-08-10 19:23
#29

#28 - Men kanske är det just det det inte gör… De kan ju vara lite luriga de där "ifokusfolket"… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:24
#30

Det kanske handlar om Myrslokar eller nå't… Myrsloken! (Nähäpp, det hjälpte inte att skriva det…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:25
#31

Kanelefant Kanelefanten (hjälpte inte heller…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:26
#32

Inte hjälper det att skriva Mejlet, Mejlen, Mejl, Mailet, Mailen, Mail, Brevet, Breven, Brev heller…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 19:27
#33

Dammsugarlat

Dammsugarslö

Ostädad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-10 19:28
#34

Är det någon här som skickat över 100, 1000 mejl? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
[Betleguise]
2012-08-10 19:37
#35

Men svenskarna får iaf en relativt ädel valör av medalj då de spelar final i handboll på söndag. Alltid någotGlad

Amandla
2012-08-10 19:40
#36

I slutet på tråd 5 finns också en del inlägg som behöver klickas upp Glad samt i början på tråd 4. Sen är det en hel del i den första tråden…efter #200 nånstans.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Betleguise]
2012-08-10 20:06
#37

Förresten, en undran…

Ledtråden till markören är -  Vad använder man om man snabbt vill hitta tillbaka till en viss sida i en bok?

Jag skulle vilja säga att det är typ bokmärk något. Det kan visserligen vara fel men oavsett. Hur bokmärker man något? Jag menar jag ser att det finns en flik som heter Bokmärke men vet inte hur det ska användas eller egentligen vad den fliken är till för! Så, någon som kan förklara det för mig! Eller säga typ, du har helt fel och den fliken är oväsentlig Glad

Swadika
2012-08-10 20:08
#38

#37 kolla tex högst upp i denna tråd :) Klicka på den :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Amandla
2012-08-10 20:08
#39

#37 Prova att trycka på den knappen! Jag använder den när jag vill följa en tråd utan att skriva i den, när det kommer nya inlägg i den så syns den i uppdaterade inläggsrutan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
nadilda
2012-08-10 20:13
#40

Har klickat ikapp allt som jag missat när jag varit borta! :-)

Snart ska jag räkna hur många bra inlägg jag har! :-)

Swadika
2012-08-10 20:16
#41

Hur räknar du det #40? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
[Betleguise]
2012-08-10 20:20
#42

Ahhh…. Jag har verkligen inte sett den innan. Måste vara helt blind men nu såg jag den!! Tack Glad

[Betleguise]
2012-08-10 20:21
#43

Och förresten, mycket riktigt dök det upp en liten medalj! Nice, I'm on a roll today! Inhåvat två styckenGlad

Swadika
2012-08-10 20:22
#44

Haha iböand går det fort och vissa dagar står det helt still :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

nadilda
2012-08-10 20:25
#45

#41 Alla bra-inlägg jag har är ju typ i medalj-trådarna så det är bara att räknä i dom!

[Betleguise]
2012-08-10 20:25
#46

Man borde ju också rätt lätt kunna få tag i fotografen om man bara slängde upp ett gäng bilder men får gruva på den till en dag då det står helt still med medaljerna Skrattande

Swadika
2012-08-10 20:27
#47

Ahh du menar så ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Betleguise]
2012-08-10 20:30
#48

Måste förresten också tillägga att när jag nu hittade bokmärkesknappen fanns där visst en knapp till som var bra att använda. Tänk att jag inte har öppnat ögonen innan…Cool

Annons:
Andina
2012-08-10 20:30
#49

Grattis igen till nya Medaljer! Somliga har tur - eller skicklighet! Skrattande

Eller som jag - en massa härliga människor som klickar så möss o fingrar glöder - för att jag ska få medalj!

JAG FICK FYRVERKERIET!

Tack alla go'a Klickers! Ni är fenomenala! Jag är med min 50:nde medalj! Yeeehaaaw!

Thank You Smily animatedJag fortsätter naturligtvis att klicka - så att fler får den fina medaljen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 20:32
#50

#14 - Farwuq, du fick rätt! Du är en riktig siare du! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Betleguise]
2012-08-10 20:33
#51

Grattis till medaljen! Jag har långt till Fyrverkeriet men jag har ändå fått ihop 30 stycken på rätt kort tid så det kan man ju vara glad över vet jaGlad

Amandla
2012-08-10 20:35
#52

Härligt Andina! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2012-08-10 20:36
#53

Tack Betleguise! Det går snabbare än man tror om man bara hänger på här i trådarna. Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-10 20:37
#54

Tack Amandla också! Ja, det var härligt att äntligen få medalj igen! Denna gång känns det dessutom som att jag "förtjänat" den - eftersom jag klickat för glatta livet för alla andra i tråden! Så denna gång fick jag jobba för't också! :)))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-10 20:41
#55

Grattis till fyverkeriet :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Andina
2012-08-10 20:44
#56

Tack Swadika också! Skrattande

Nu behöver ni inte klicka på mina inlägg så mycket i alla fall… om det nu inte väntar nå'n mer medalj för 1000 elvor eller nå't förstås…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-10 20:48
#57

Jag har 87 inlägg med mer än 11, dock har jag säkert 5-6 inlägg i 6:an i slutet som bara har 9 "bra inlägg" D: Så snart är jag där, jag var närmre än jag trodde :P

Vi är flera som har runt 9 i slutet av förra tråden, som om man inte klickat där så kan man ju göra det ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Betleguise]
2012-08-10 21:05
#58

#57 Att du orkar räknar! Bara det förtjänar en medalj juSkrattande

Jag har säkert bara runt en 10 - 15 så jag har att jobba med.

LisaF
2012-08-10 21:09
#59

Ojj.. jag måste nog ligga i lite mer för att nå upp till 100 i dessa trådar.. *Skriva, skriva* Skrattande

Kul dock att våra klick ger resultat i form av er lyckliga som får Medaljer!Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Swadika
2012-08-10 21:10
#60

Haha gick lätt att räkna med F3, bara söka på sigg användarnamn och se hur många träffar man har ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

beem
2012-08-10 21:30
#61

Jag funderar  på Skribenten - enl. hinten handlar den om en artikel som alla har nytta av.

- Innebär det att den ska beröra hela iFokus eller  kan den handla om bara tex smyckestillverkning ?

- När man klickar på skriv artikel så står det att bara Medarbetare och Sajtvärd kan skriva. Ska de alltså först godkänna en artikel innan man kan få den publicerad ?

Om de inte tycker den är bra så får man inte publicera och kan då adlrig få Skribenten.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Swadika
2012-08-10 21:31
#62

Det räcker på en sajt, dock måste man bli godkänd artikelskrivare för att kunna få den medaljen. Du skulle gärna få skriva en artikel på någon av mina sidor om du känner att du kan bidra med något ^^ Dock måste det höra till iFokus eller vad sajterna handlar om :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
beem
2012-08-10 21:34
#63

# 62 Just dina sidor Reborns och Chihuahua kan jag nog inte bidra med något på - tyvärr.

Min fråga just nu är bara en fundering. Jag  uppfattade det först som komplicerat att få en artikel utgiven men det är alltså inte så svårt då. Nu gäller det bara att komma på vad man ska skriva om .

Tack Swadika för ditt svar.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Emma--]
2012-08-10 21:35
#64

#61 Sajtvärd eller Medarbetare kan ändra så du kan publicera en artikel. Så det är väl bara kolla om du får göra en :)

[Betleguise]
2012-08-10 21:36
#65

#60 Så klart! Du är ju smart! Kollade raskt igenom mina och när inläggen i denna tråden (hittills) når upp till 11 så har jag banne mig fått ihop 33 st. Inte illa pinkat även om det är en bit kvar Glad

Swadika
2012-08-10 21:41
#66

#63, det var det jag misstänkte :) Och det var så lite

#65 Haha första gången någon kallar mig smart ;) okej så illa är det inte men ändå, glad att jag kunde hjälpa :)

jag kan även säga att medalj nummer 45 nyss trillade in :) Tusingen. Bara sådär 4000 kvar till nsäta medalj ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

beem
2012-08-10 21:41
#67

Kan någon medalj har göra med Insider - inte bara att man betalar det 1 gång utan om man förnyar det ett visst antal gånger.

Det är ju Respons eller kanske Supportern.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Swadika
2012-08-10 21:43
#68

Hmm, då känns deet ju som om många skulle ha den, eller det kanske inte är så många som som har det?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

beem
2012-08-10 21:47
#69

# 68 Frågan är om flera förnyar det om och om igen eller bet. för längre period på en gång om det nu går. En Supporter är ju en som är medlem - årsmedlem i en förening tänker jag.

Jag tror inte riktigt själv på detta men spånar bara hit och dit.Skrattande

Det verkar som vi har stopp på ideer nu. De är de sista som verkar bli svårast.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
[Betleguise]
2012-08-10 21:49
#70

Där ser man, en medalj som trillar in när man minst anar det! Det haglar ju Medaljer idag. Nåja, får njuta av det för det kommer en medaljfri dag inom en snar framtid.Glad

beem
2012-08-10 21:51
#71

# 70 vad fick du ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Emma--]
2012-08-10 21:55
#72

#67 fast alla Medarbetare och sajtvärdar har ju alltid Insider.

[Betleguise]
2012-08-10 21:55
#73

#71 Jag fick debattörenGlad

Ang Nätokraten: Eftersom definitionen för en nätokrat är en som inte passivt konsumerar andrahandsinformation utan själv är den som besitter information och aktivt sprider den till andra kanske det kan ha att göra med a)starta nya ifokussajter b)skriva en mängd olika artiklar på olika sajter inte bara en c) något absolut helt annat

beem
2012-08-10 21:59
#74

# 72 Aha det är så. Då föll min teori.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

beem
2012-08-10 22:01
#75

# 73 Grattsi till debattören.

Nätokraten - Ja det verkar logiskt det du säger.

Någon medalj borde ju ha koppling till att Starta en sajt eller skriva många artiklar. Det känns som om mina chanser minskar till Medaljer.Skrattande


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Emma--]
2012-08-10 22:02
#76

#74 ja om det nu inte hänger på att man om och om igen ska köpa tjänsterna :) men det lär väl märkas tillslut.

Annons:
beem
2012-08-10 22:04
#77

# 76 Det borde det ju göra.

Kanske de som redan har den medaljen inte är aktiva i supporten så vi får inte veta det av dom.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

beem
2012-08-10 22:14
#78

Nu ska Beem kontakta John Blund och drömma om snabela, supportern, responsen mm.

Sov gott alla när det blir dags för er så ses vi i morgon med nya friska ideer.Skrattande


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Betleguise]
2012-08-10 22:15
#79

Fast både Kråkan och Insidern handlar väl om att köpa tjänst. Tror ni verkligen att fler Medaljer då handlar om att köpa fler tjänster eller för en längre period?

Amandla
2012-08-10 22:31
#80

Insidern handlar inte om att köpa något, den handlar om att man ska hitta rätt gemenskap Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Betleguise]
2012-08-10 22:40
#81

#80 Attans, då måste man ju tänka igen vad det kan menas med det. Tycker då ledtråden är lite vilseledande - Lyssna på namnet och gör som det säger helt enkelt. Men ok får väl tänka lite då!

[Emma--]
2012-08-10 22:44
#82

#80 dock måste man ha Insider.

[_hsleiufhbtv]
2012-08-10 22:44
#83

Tänkte ge mig fasiken på att få socialen nu, skrev ett inlägg sen kom den Oskyldig Medaljjakt nu - ohja!

Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-08-10 22:46
#84

Oj och morsningen på samma gång Förvånad 4 medlajer inom en minut, inte dåligt Flört

[Betleguise]
2012-08-10 22:54
#85

#82 Ok, så något med Insider och gemenskap. Hmmm, nej, står still!!!!

[_hsleiufhbtv]
2012-08-10 22:56
#86

Begriper mig inte på arkitekten.. Obestämd Ingen sm har en bättre hint än den där uppe? Flört

[_hsleiufhbtv]
2012-08-10 23:21
#87

Skribenten också, jag har flyt ikväll!

[Betleguise]
2012-08-10 23:42
#88

#86 Tycker att ledtråden är rätt finurlig och det tog mig ett tag. Men vad gör en arkitekt - jo han konstruerar saker från grunden, ritar upp eller bygger det så att andra kan använda det. Vem har gjort det här?

[_hsleiufhbtv]
2012-08-10 23:48
#89

#88 Det jag inte vet, borde väl vara ifokuskillarna? Hahah ^^

Amandla
2012-08-10 23:48
#90

#82 För att få medaljen Insidern behöver man inte ha iFokus-insider.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Mitralis
2012-08-11 00:01
#91

#90 Jo



[Betleguise]
2012-08-11 00:02
#92

#89 Ja typ, eller the Ifokuskillen! Leta upp honom och hälsa på hanGlad I någon av trådarna här står det vem det är.

#90 Så lite mer hjälp på traven än vad ledtråden ovan har gett hade jag gärna tagit emot.

[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 00:04
#93

#92 dags att kolla igenom alla trådar då haha Tungan ute

[Betleguise]
2012-08-11 00:06
#94

#93 Tror faktiskt att det står redan i början av tråd 1 men jag kan ha fel!

Mitralis
2012-08-11 00:07
#95

#61 Om man har någonting som passar inne på Humor eller Politik så är Skribenten lätt fixad Skrattande Bara att säga till mej.

Just nu så pågår det artikelskrivatävlingar på de båda sajterna och vinsten är Insider, så då får man ju chans på en till medalj också.

Inne på Humor så är det inte så blodigt. Där räcker det att man berättar om någoting roligt som man varit med om, recenserar en rolig film eller någonting annat som man tycker kan passa.
http://humor.ifokus.se/articles/4f58a7da88f47271850000ba-skriv-en-artikel-vinn-insider?articles-1

På Politik så måste det vara mer seriöst då den publiken är lite mer svårflörtad.
http://politik.ifokus.se/articles/4f5dedbad4ebea70ec000213-skriv-en-artikel-vinn-insider?articles-1



[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 00:11
#96

#94 hittade direkt! Tackar! Skrattande

[Betleguise]
2012-08-11 00:12
#97

#96 Kanon, varsegod! Hur ska jag nu göra för att få fatt i Insidern då? Lite tips, tack!

Annons:
Mitralis
2012-08-11 00:22
#98

#97 Kolla runt bland sajterna så kanske du hittar något som passar Skrattande



[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 00:23
#99

#97 Säger som #98, man känner sig ganska dum när man väl får tag i den Flört

[Betleguise]
2012-08-11 00:24
#100

Ok får väl leta vidare…Glad

[Betleguise]
2012-08-11 00:25
#101

Förresten, fick in liten medalj precis just nu med så det kan man ju glädjas för Cool

Mitralis
2012-08-11 00:35
#102

Jag har fått två inom 15 minuter. Men nu är det nog stopp.



Mitralis
2012-08-11 02:18
#103

Det är ganska många inlägg som det bara fattas ett eller två klick på i denna tråd Skrattande

http://support.ifokus.se/articles/4edabfd888f472315d00082c-info-medaljer?discussions-7



[Betleguise]
2012-08-11 05:03
#104

Man kan ju undra när nästa ska trilla in! Man kan ju alltid hoppas att det inte dröjer alldeles för länge. Glad

Annons:
Andina
2012-08-11 07:03
#105

Brukar ni klicka på reklamannonserna? Själv har jag reklamfritt så kan inte kolla… Men finns det någon som brukar klicka på dem då och då? Tänkte om det ger nå'n medalj efter ett antal annonsklick….. Obestämd

Go'Morron förresten! En ny dag att klicka oss fram genom har vi fått! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

LisaF
2012-08-11 09:51
#106

Hittat två inlägg jag gjort i 2 tidigare trådar som bara har 10 klick.. Kan någon som inte klickat i dessa gå in o klicka upp mig till 11? Snälla rara?Oskyldig
Tråd 5 #291 och tråd 6 #295. Skrattande
Börjar nämligen närma mig fyrverkeriet, och alla klick är värdefulla!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

nadilda
2012-08-11 10:27
#107

#106 Har tyvärr redan klickat på dom, annars hade jag hjälp dig!

LisaF
2012-08-11 10:28
#108

#107 Tack ändå Glad Hoppas på att det är någon som inte klickat än.. Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Swadika
2012-08-11 10:34
#109

Oh gud vad ni skrivit i natt ^^  Och imorse för den delen :)

Har nu klickat ikapp också :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Ria74
2012-08-11 10:42
#110

Kaffe och klickning nu på förmiddagen Glad

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Swadika
2012-08-11 10:44
#111

Härligt härligt ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
ks.gerbil
2012-08-11 10:45
#112

vad bättre än att starta dagen med… fyrverkeriet! yeees!!

dock fortsätter jag och klickar på er så nu också får en chans :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Andina
2012-08-11 10:46
#113

Grattis ks.gerbil också! Skrattande Bra att du ställer upp för de som ännu inte sett fyrverkeriet smälla av! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-11 10:50
#114

Grattis ks.gerbil :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

beem
2012-08-11 10:53
#115

Grattis till alla nya Medaljer.

Nu ska jag klicka så det ryker.Skrattande


Sorg är kärlek som blivit hemlös

LisaF
2012-08-11 10:58
#116

Kul att du fick den ks.gerbil Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Betleguise]
2012-08-11 10:59
#117

Morning alla trevliga medaljörer Skrattande Imorse var jag uppe en sväng och passade då på att ta mig en tupp så nu har han också galt färdigt!

Nu är det dock dags för lite frukost och och sen rikta fokus mot en svårlöst V75omgång där vi satsar för miljonvinst!Glad

Lite morrgnymnastik är dock aldrig fel så självklart har jag klickat ikapp och skaffat mig lite spänst i fingrarna!

Farwuq
2012-08-11 11:23
#118

Sammanställ nu de Medaljer ni saknar, då blir det lättare med tipsen.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
ks.gerbil
2012-08-11 11:24
#119

ok nu ska vi klicka på ännu mer :D

tack :3

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2012-08-11 11:26
#120

nu har jag klickat på dem som hade 10 eller mindre :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

LisaF
2012-08-11 11:29
#121

Dessa har jag ingen aning om
Supporten
Snabela
Responsen
Nätokraten

Dessa vet jag typ hur jag ska fåGlad
Blixten
Skrivmaskinen
Paraden               
Maratonen
Klurifaxen
Radarn

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Mitralis
2012-08-11 11:32
#122

Reklamen =)

Avatar för Mitralis

Olästa | BevakaBokmärk

2012-01-03 19:52Mitralis

Idag så satt jag och letade efter tidningsprenummerationer där man får biobiljetter som premier. 
Var in på några prenumerationssidor samtidigt som jag klickade runt lite här på iFokus. Då såg jag att det var ett erbjudande både här på iFokus och på en annan sida där man kan köpa 5 tidningar av illustrerad vetenskap och få två biobiljetter för 189kr. Jag valde då att köpa härifrån för jag tänkte att det skulle gynna iFokus Glad

Har du köpt någonting från reklamen på iFokus?

När började vi med medaljerna?



ks.gerbil
2012-08-11 11:32
#123

det är ju dem här 4 supporten snabelat responsen och nätokraten vi inte har nån aning om…

nu fick jag en ide om globbetrotten…

Gerbil-hemsidan hittar du R

[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 11:34
#124

Jag saknar: • paragrafen • snabelat • diamanten • boomerangen • Globetrottern • Supportern • Nätokraten • Responsen • paraden • maratonen • fyrverkeriet • Skrivmaskinen Haha en del alltså ^^

Emo
2012-08-11 11:34
#125

Kan vi då försöka koncentrera oss på Supporten, Snabelat, Responsen och Nätokraten?

Alla de andra finns det så många ledtrådar till i dessa trådar.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
ks.gerbil
2012-08-11 11:36
#126

yeess! igen! här rullar det på! nu är globbetrottern min!

125# ja vi gör det, fyrverkeriet kan man ju fortfarande jobba på ändå om man pratar om annat ;D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Mitralis
2012-08-11 11:38
#127

Tror att det är många som sitter och klickar samtidigt nu för det köar med 2-3 för varje klick jag gör Skrattande

Ni kommer väll ihåg att klicka på era egna också? De borde ju också räknasObestämd



ks.gerbil
2012-08-11 11:41
#128

ja det gör vi :D iaf jag :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Farwuq
2012-08-11 12:01
#129

#127

Klart det räknas.

Tungan uteFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Swadika
2012-08-11 12:16
#130

Är det ingen som har nåååågra ynge pytte liten idé om vad de fyra medaljerna kan vara?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Amandla
2012-08-11 12:25
#131

Fyrverkeriet brakade loss när jag loggade in! Hurra Skrattande

#91 Ursäkta jag tog fel, man måste ju ha Insider för att få insidermedaljen men det är inte det enda man ska göra. Jag är ju ständig Insider precis som alla andra medisar och sajtvärdar så jag tänkte inte på det Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2012-08-11 12:27
#132

Många idéer till de fyra 'omöjliga medaljerna' har ju skrivits ner… men… ingen sammanställd… Och jag tror att många av dem har testats också… utan framgång…

Nå'n som är pigg på att göra sammanställning av idéerna till "De Fyra Musketedaljörerna"?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 12:28
#133

Alltså jag får inte rätt på globetrottern.. Har en från varje kategori men icke då..

LisaF
2012-08-11 12:30
#134

Ja , det har ju spekulerats kring "de fyra omöjliga", men kommer inte ihåg alla spekulationer.. Vi får fortsätta testa! Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Betleguise]
2012-08-11 12:33
#135

Jag saknar en hel del med. Några av dem vet jag vad som krävs och förstår ledtråden men andra hjälper mig ledtråden inte så där mycket.

Jag saknar:

  • Radarn - men den har jag nog koll på
  • Boomerangen - Lär dröja
  • Fanfaren - Dröjer nog också ett litet tag till åtminstone
  • Fotografen - har jag koll på
  • Korren - har jag koll på men kan nog också dröja lite
  • @ - ja du, säg det
  • Supportern - hmm
  • Magneten - Har jag koll på så det ska man väl kunna fixa så småningom.
  • Blixten - Ärligt, jag trodde jag förstod ledtråden men tydligen inte så…
  • Tiotaggaren - Har jag med koll på.
  • Diamanten - Ja, jag ligger i hårdträning
  • Klurifaxen - Har jag koll på
  • Nätokraten - ?
  • Paraden - Välkommen tillbaka om en eon
  • Maratonen - Jag säger som ovan och dubblar
  • Gåvan - Bara att göra
  • Skribenten - Den kommer vid tillfälle
  • Responsen - Säg det
  • Skrivmaskinen - Har jag koll på men dröjer
  • Tusingen - Någongång är man väl där
  • Myran - Jobbar på det
  • Fyrverkeriet - Jobbar på det med
  • Frukostbränning - Borde jag redan ha
Andina
2012-08-11 12:38
#136

#133 - Kolla en gång till (bland dina medaljer)… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-11 12:39
#137

Grattis Amandla! Det sprakar om dig nu! :))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 12:43
#138

#136 hoppsan, inget har ju kommit upp! O.o jaja jag ska inte klaga ^^

Amandla
2012-08-11 12:45
#139

Tack Andina Glad Nu lär det inte bli fler Medaljer på bra länge här, förutom Tuppen om jag bara ids kliva upp nån morgon/stanna uppe lite väl länge.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 12:45
#140

Bättre ledtråd för paragrafen? Någon? *desperat*

[Betleguise]
2012-08-11 12:47
#141

#140 En paragrafryttrare ser till att ha koll på lagar och regler!

LisaF
2012-08-11 12:48
#142

#140, det är ju bra att läsa igenom reglerna som gäller för iFokus…

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Andina
2012-08-11 12:49
#143

#140 - Se sammanställning av 'vett och etikett'

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-11 12:51
#144

#139 - En lördagkväll kanske är ett bra tillfälle att stanna uppe lite extra länge…?
Eller ställa klockan i ottan nå'n dag och se på paranormala program i 7:an en stund - och titta in på iFokus förstås…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

LisaF
2012-08-11 12:52
#145

Haha eller bara ställa klockan, se till att ha datorn bredvid sig och fort klicka in lite på iFokus, och vips! Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Andina
2012-08-11 12:53
#146

Ingen som har klickat på annonserna? Tänker på responsen och supportern… om annonserna har med något att göra…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Farwuq
2012-08-11 12:55
#147

Jag har inga annonser.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Amandla
2012-08-11 12:55
#148

Hm, ja det får nog bli att jag har mobilen bredvid sängen och sätta larmet. Man får väl offra sig Oskyldig


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 12:56
#149

#142 så långt har jag också fattat såklart, men jag har ingen aning om var dessa står.

Mitralis
2012-08-11 12:57
#150

#146

Reklamen =)

Avatar för Mitralis

Olästa | BevakaBokmärk

2012-01-03 19:52Mitralis

Idag så satt jag och letade efter tidningsprenummerationer där man får biobiljetter som premier. 
Var in på några prenumerationssidor samtidigt som jag klickade runt lite här på iFokus. Då såg jag att det var ett erbjudande både här på iFokus och på en annan sida där man kan köpa 5 tidningar av illustrerad vetenskap och få två biobiljetter för 189kr. Jag valde då att köpa härifrån för jag tänkte att det skulle gynna iFokus Glad



Farwuq
2012-08-11 12:57
#151

#149

I botten av denna sida.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mitralis
2012-08-11 12:58
#152

Men jag kommer inte ihåg när vi kunde börja samla reklam, så det kanske är för gammalt Obestämd



Andina
2012-08-11 13:00
#153

#147 - inte jag heller… Därför ställer jag frågan… ;)

#150 - Aha… och det genererade ingen medalj förstår jag… :/  Så helt galet tänk, som vanligt…
(Får inte upp några smilisar längre…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 13:00
#154

#151 äsch såklart, haha tack!

Mitralis
2012-08-11 13:01
#155

#153 Nope, ingen medalj Rynkar på näsan



Andina
2012-08-11 13:01
#156

Ere nå'n av er som blivit medlem i minst en - och antagligen flera - av sportsajterna sedan medaljerna uppstod ur intet? Jag är det inte…

Tänker på supportern… fans….

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Mitralis
2012-08-11 13:04
#157

#156 Fast det är en livboj… Obestämd Men bra tänkt. Värt att prova.



LisaF
2012-08-11 13:04
#158

#156 smart tanke.. har inte varit medlem på så många sportsajter dock sen medaljerna kom.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LisaF
2012-08-11 13:05
#159

#157 , haha smart att kika på bilderna med… Skrattande
Då borde ju supporten innebära hjälp av någon form..

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Andina
2012-08-11 13:09
#160

Jag har kollat lite på t ex U-hjälp eller vad sajten nu heter och någon till - tittat in hos någon medlem där - men inte funnit nå'n livbojsmedalj… ;/

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Bamse 08
2012-08-11 13:16
#161

Grattis till er som fått någon medalj!

Det enda jag kan komma på är att responsen kanske har med flera bra inlägg att göra,men då undrar man ju hur många bra inlägg det behövs.

What doesn't kill you makes you stronger.

Andina
2012-08-11 13:18
#162

Värdar o Medarbetare på Support:

Administrator

Alex

AnneN

Cattis

Niklas

Tina-A

Nå'n som testat att pm'a, gästboka dem alla?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

LisaF
2012-08-11 13:21
#163

Nä, det har jag inte testat! Någon som har/vill testa?

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Andina
2012-08-11 13:21
#164

Och att skriva livräddare eller livräddaren hjälper ju inte heller… lika lite som livbojen eller Svenska Livräddningssällskapet… och allra minst Socialen eller Socialstöd.. SOS…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

LisaF
2012-08-11 13:25
#165

#164 Haha Skrattande Vilken idéspruta du är!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LisaF
2012-08-11 13:29
#166

Supportern - Tänkte först att de kanske kunde ha nåt med att skriva en artikel på "Support" , men kikade på bla. Alex som skrivit artiklar här,  men hon hade inte den.. så där sprack den terorin..

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-11 13:58
#167

Klickat ikapp! :P

Annons:
beem
2012-08-11 14:20
#168

Oh hjälp så mycket ni skrivit. Jag har varit på visning av en isbrytare - väldigt intressant - några timmar och här har hänt massor ser jag.

Nu måste jag klicka ikapp och läsa vad ni kommit fram till.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Mitralis
2012-08-11 14:23
#169

Draken. Har för mej att du har sjukt mycket Guldmynt. Hur många har du? Kan det ha något att göra med det?
Det borde inte vara mängden presenter man skickar för då måste det vara flera hundra för jag har lätt skickat över 200-300 blommor osv.



[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 14:24
#170

Inte fått paragrafen ännu.. Läste för kanske en timme sedan.. Något fel måste jag göra :(

Mitralis
2012-08-11 14:27
#171

#170 Kommer inte ihåg om man på något sätt måste visa att man lästObestämd



[Betleguise]
2012-08-11 14:27
#172

Nu, åter fokus på klickande för nu är miljondraget till V75 inlämnat! Har klickat ikapp jag med Glad

Farwuq
2012-08-11 14:33
#173

#169
Nä så många mynt har jag inte, jag har skickat presenter hit och dit.
I skrivande stund har jag bara 1905 kvar.

Gråter

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Amandla
2012-08-11 14:35
#174

#170 Du måste läsa långsamt och noga Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Betleguise]
2012-08-11 14:38
#175

#173 1905.. själv har jag skrapat ihop 79 nuSkrattande

Farwuq
2012-08-11 14:39
#176

79?!

Då har du festat vilt.

Förvånad

Det lär finnas de som har en bra bit över 3000.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Betleguise]
2012-08-11 14:46
#177

#176 Men jag har bara varit medlem sen i slutet av juli och de första dagarna missade jag det där med Guldmynt. Men jag har i alla fall över 30 Medaljer och det kan man ju glädjas åt Glad

Farwuq
2012-08-11 14:47
#178

Skrattande

OK!

Jag har varit med sedan början, både på mynt och Medaljer.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Betleguise]
2012-08-11 14:50
#179

#178 Då ligger man lite i lä juFlört

Amandla
2012-08-11 14:55
#180

Jag har över 4000 guldmynt… och nej, det är nog inget tecken på skicklighet, snarare på att jag sitter här alldeles för många timmar SkämsCool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Betleguise]
2012-08-11 15:15
#181

#180 Det kan nog stämma! Man borde snarare ta sig i kragen och ta sig ut när solen lyser så fint. En kall öl på krogen kanske man ska ta lite närmre kvällen vet jaCool

Annons:
Swadika
2012-08-11 15:31
#182

ojojoj vad ni skrivit :D Ni har bra spekulationer på supporten också, hmmm men inget verkar rätt? Gaah detta madaljer gör mig sömnlös om nätterna ,)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Andina
2012-08-11 16:00
#183

Jag har 4100 guldpfenningar… Skäms De bara rinner in i kistan… Undrar om det blir nå'n medalj vid 5000 fagra mynt…? Få se om jag når dit nå't - jag brukar ju slösa lite också…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-11 16:01
#184

#166 - Ja det är en jiddra massa teorier som faller som trådar numera…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-11 16:02
#185

Du får meddela när du är vid 5000 ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Betleguise]
2012-08-11 16:09
#186

Mina two cents…

Nätokraten -  kan ha att göra med att starta nya sajter eller skriva artiklar för mer än en sajt eftersom en nätokrat sprider kunskap aktivt inte tar emot passivt

Supportern - Inebär ju att man hjälper till och stödjer, räddar eller hjälper något med något. Det kan ju vara något med sportsidorna men det känns mer som om det skulle ha något att göra med att ge support eller stöd till grundarna.

Responsen - Innebär ju att ge feedback, frågan är bara på vilket sätt. Att gba är ju inte direkt att ge feedback utan i så fall måste det snarare handla om inlägg eller pm men det finns ju redan medalj för det. Tål att tänkas vidare på.

Snabelat - Ja det kan man ju fundera på. Egentligen är den korrekta stavningen snabel-a:et för att markera bestämning som i övriga Medaljer men det har troligtvis inte något med det att göra. Normalt sett tänker man ju mail eller att det är något man ger till någon. Men eftersom det har provats får vi fundera vidare. Man kanske snablar över något? Eller något med elefanterSkrattande

Swadika
2012-08-11 16:10
#187

I nätokraten faller teorin att Starta en sajt bort, för det har jag gjort men ingen medalj ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Betleguise]
2012-08-11 16:13
#188

Diamonds are foreverFlört Gissa vilken diamant som trillade in nu…

Annons:
Andina
2012-08-11 16:16
#189

#186 - Bra tankar…

Jag skriver artiklar för fler sajter ibland… - så den tror jag inte räcker till.

Responsen kan ju vara nå't åt Blixten till men mångfalt mer eller nå't… också… 
Eller att jag ska få ett visst antal svarskommentarer (eller Bra Inlägg?) i en tråd som jag skapat… d v s få mycket respons…

Res…po…ns… Obestämd

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-08-11 16:17
#190

#185 - ja, det finns ju viss risk för att jag får ihop det… (fingrarna plockar upp dem automatiskt numera…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-11 16:18
#191

Då borde ju borde amandla och andra som startat medaljtrådar fått responsen, de har ju fått fullt med inlägg :) 

Men bra teorier ändå :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Andina
2012-08-11 16:19
#192

#191 - Tycker jag också - men det kanske är mååånga, tänkte jag… ;))) Eftersom den är så svåråtkomlig… Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-11 16:20
#193

Aa, fast då kan det vara att man måste ha ett visst antal trådar som fått 300 svar kanske?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Betleguise]
2012-08-11 16:21
#194

Mycket respons på skrivna artiklar kanske?

Andina
2012-08-11 16:22
#195

#193 - ja, just… nå't så'nt… kanske… Fast då får de nog skaffa fler Medaljer om jag någonsin ska få nå'n så'n respons på mina inlägg… SkrattandeTungan ute

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Andina
2012-08-11 16:22
#196

#194 - Eller artiklar.. ja… varför inte…?

Oavsett vilket - det blir svårt att testa…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Betleguise]
2012-08-11 16:23
#197

300 trådar med 300 svar och dessutom en massa fler bra inlägg i just dessa trådar??

Swadika
2012-08-11 16:24
#198

Hahaha ^^ Gaah vad jag vill ha dessa jobbiga Medaljer ^^ Undrar vad jag ska göra när jag har fått dem ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Andina
2012-08-11 16:25
#199

#197Skrattande Jag tror det slutar snabbt med att man skriver sina egna trådar och svarar i dem också - och alla andra flyr fältet (eh… forumet)!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Betleguise]
2012-08-11 16:26
#200

#198 Då nollställs räkneverket och så börjar det om igen från början fast med ett ytterligare tillägg till respektive medalj Glad

Swadika
2012-08-11 16:27
#201

Hahaha det tror jag med ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

beem
2012-08-11 21:38
#202

Nu är det helt stopp för mig. Det finns 1 jag kan få om jag orkar men flera ligger låååångt bort och en del har jag inte en susning om.

Nu saknar jag:

Skrivmaskinen - Mååånga inlägg krävs

Maratonen - ännu mer inlägg krävs

Paraden - ytterligare en mäng inlägg krävs

Nätokraten - ??

Responsen ??

Snabela - ??

Supportern ?

Skribenten - måste hitta på något som är värt att publicera

Tuppen - den ska jag fixa när jag orkar


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Swadika
2012-08-11 22:06
#203

Nu såg jag att fyverkeriet ramlade in :D Fast jag klickar såklart fortfarande ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 22:07
#204

Jag fattar inte diamanten haha. Hjälp? ^^

Amandla
2012-08-11 22:12
#205

#204 Jag säger: klicka på Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 22:15
#206

#205 jaså, startar nog datorn och klickar där istället, är så segt med mobilen ^^

[Betleguise]
2012-08-11 22:26
#207

Man börjar närma sig. Har fått ihop mer än hälften nu till fyrverkeriet så det går ju framåt! Och eftersom 75 gick åt skogen idag får man ju glädjas åt att man kanske får medlj snart igen Glad

Swadika
2012-08-11 23:45
#208

Hmm bomerangen, hur många är det exakt? :) I ledtråden står det xxxx vilket kan vara allt ifrån 1000-9999 ;) Vill veta om jag har långt kvar xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[_hsleiufhbtv]
2012-08-11 23:47
#209

Woho diamanten! Skrattande

Annons:
LisaF
2012-08-11 23:51
#210

#208 Det lägsta av de fyrsiffriga talen ;)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

nadilda
2012-08-12 08:37
#211

Har några gissningar på nätokraten och responsen. Nätokraten får man kanske om skriver inlägg på tillräckligt många sajter, räcker kansle inte med att vara medlem! Eller man kanske måste skriva många inlägg på många sajter för att få den!

Och respnsen tror jag har att göra med hur snabbt man får svar på sitt inlägg.

Mitralis
2012-08-12 10:11
#212

Tror tyvärr inte att responsen är den, jag har fått svar inom under en minut men inte fått medaljen Rynkar på näsan



[Emma--]
2012-08-12 10:16
#213

Kan inte någon ha med gästbok att göra? Tänkte man får väl en medalj vid xx gb inlägg. Kanske kan det vara en till gömd där. Responsen kanske?

Mitralis
2012-08-12 10:17
#214

#213 Erik borde ju ha en hel del hälsningar vid det här laget. Kolla om han har responsen Glad



[Emma--]
2012-08-12 12:27
#215

#214 verkar inte så :P Ingen som vet om dom skrivit massor av gbinlägg? :P

Mitralis
2012-08-12 20:01
#216

Undrar om man får någon medalj för att klicka bra inlägg nr 10.
I så fall så ligger jag väldigt bra till. Har klickat nr 10 på säkert 20 stycken idag Skrattande



Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-08-12 20:16
#217

Nu sitter jag nog fast med Medaljer för ett tag minsann Tungan ute

Swadika
2012-08-12 20:58
#218

Samma här, har en massa inloggningar och inlägg att skriva till nästa medalj ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[_hsleiufhbtv]
2012-08-12 21:04
#219

#218 Hehe precis Flört

Amandla
2012-08-13 05:55
#220

Kan inte sova så jag får väl försöka med tuppen och se om jag somnar av det…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
nadilda
2012-08-13 06:14
#221

Hihi hela familjen sover och det är lungt och skönt i huset vad gör man då, jo man går in på iFokus!

Vet inte om ideen om många inlägg på skriven artikel håller för första medalj tråden är en artikel ochden har ju 300 inlägg :-(

Andina
2012-08-13 08:25
#222

Grattis till alla som fått nya Medaljer igen! Skrattande

Frågan är också - hur många av er saknar fortfarande Fyrverkeriet??? Tänkte så, att vi inte sitter och klickar i onödan? (Fast iFokus gillar nog det - kan tänka mig att aktivitetsindexet på Support har mångdubblats sedan Medaljjakten påbörjades…!)

Go'Morron förresten! Glad Hoppas ni sovit gott och vaknat sött!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Emma--]
2012-08-13 08:29
#223

Jag saknar fyrverkeriet. Måste kanske börja bli mer aktiv i tråden också om det ska bli av :P

Annons:
[Emma--]
2012-08-13 08:36
#224

Är det några som skulle ha något emot någon hälsning i gästboken? Bara för att undersöka det lite mer haha.

Andina
2012-08-13 08:40
#225

#224 - Det är ok att försöka! Men jag har fått gästbokshälsningar - men det gav tydligen ingen medalj. Men man vet ju aldrig om man behöver ge eller få ett stoooort antal gästboksinlägg…? Obestämd

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Emma--]
2012-08-13 08:42
#226

#225 nä det är ju svårt att veta. Om det ens ger något.

Andina
2012-08-13 08:49
#227

Tack för Gästboksinlägget Emma! Flört

Det gav ingen medalj att skynda in på din gästbok för att lägga in ett litet avtryck där snabbt som attan heller…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Emma--]
2012-08-13 08:52
#228

#227 attans. Men värt ett försök :P

LisaF
2012-08-13 09:11
#229

Jag saknar fyrverkeriet också, men efter att ha räknat igenom mina inlägg inser jag att jag börjar närma mig :)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Farwuq
2012-08-13 09:19
#230

#229

Snart är du där.

Flört

Jag har hittat en med 51 Medaljer, det är "Grodan". Dock så har hon ingen av de fyra saknade.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
nadilda
2012-08-13 09:23
#231

#222 Jag har inte fyverkeriet..SUCK

LisaF
2012-08-13 10:04
#232

#230. 51, inte dåligt! Typiskt att just de där fyra va kvar Rynkar på näsan

Ja, snart kommer fyrverkeriet hoppas jag på Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-13 10:05
#233

tillslut kanske någon råkar få medaljerna i alla fall :)

Swadika
2012-08-13 10:08
#234

Får verkligen hoppas någon får dem :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ks.gerbil
2012-08-13 10:16
#235

jag har 600+ mynt :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Emma--]
2012-08-13 11:43
#236

Hoppas inget har med myntsamlande att göra. Har slösat en hel del :P

Bamse 08
2012-08-13 11:59
#237

De 4 som är kvar måste ju man ju kunna få på något sätt, frågn är bara hur. Obestämd

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
leja
2012-08-13 13:22
#238

Fått två medlajer idag magneten och diamanten. Så en bit på väg och oj vad många inlägg som skrivits här.

Förvånad

Vad ska man ha som signatur tro?

[Emma--]
2012-08-13 14:04
#239

Så. Fick äntligen chansen för fullträffen :P

[Emma--]
2012-08-13 21:55
#240

Är det ingen som jagar Medaljer ikväll? :P

Farwuq
2012-08-13 21:58
#241

Nä…

Jag är slut, och har ingen aning om hur jag ska klämma de sista fyra,

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Emma--]
2012-08-13 22:03
#242

Tycker ju bilden på socialen och responsen har sina likheter, men det betyder ju inte någonting kanske. Men får inte någon idé alls vad man ska tänkas göra för resten.

[Emma--]
2012-08-13 22:06
#243

Nu fick jag skrivmaskinen :) så om några år till kanske jag får nästa där man ska skriva som en galning :P

LisaF
2012-08-13 22:07
#244

Jobbat hela kvällen och ej haft möjlighet att kika in på iFokus någoning. Men nu är jag igång en stund igen :)! Lite klick här, skriva lite där och söka Medaljer! :)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Annons:
Farwuq
2012-08-13 22:08
#245

#242

Kanske…

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nadilda
2012-08-14 09:03
#246

Tror att jag har kommit halvvägs till fyverkerietSkrattande

[Emma--]
2012-08-14 09:15
#247

#246 skulle tråden fortsätta som innan har du den på nolltid :)

Farwuq
2012-08-14 09:19
#248

Under denna vecka kommer nog tråd #8 igång, då får ni flera chanser.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Swadika
2012-08-14 09:48
#249

Jag hoppas att i nästa tråd ha chans till fullträffen ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Mitralis
2012-08-14 10:31
#250

Jag har fortfarande inte fyrverkeriet Rynkar på näsan



LisaF
2012-08-14 10:36
#251

Inte jag heller.. Har du kollat hur du ligger till? Alltså hur många inlägg du skrivit? Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Annons:
Andina
2012-08-14 10:37
#252

Då får vi hjälpas åt att se till att Fyrverkerierna smäller av hos er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Swadika
2012-08-14 10:43
#253

#250 då fortsätter vi klicka på dina ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Emma--]
2012-08-14 10:50
#254

Kollade lite snabbt och verkar ha skrivit ca 30 inlägg. Så har en bit kvar till fyrverkeriet. :P

Farwuq
2012-08-14 10:55
#255

Klick klick.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Andina
2012-08-14 10:59
#256

Här vare klickat! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

leja
2012-08-14 13:13
#257

Så kommer lilla varningsrutan. Nu är det över 250 inlägg(257 med mitt) så snart en ny tråd.

Vad ska man ha som signatur tro?

beem
2012-08-14 13:22
#258

….och inte har vi kommit fram till några nya hintar. Det verkar vara stopp nu. Jag är då helt tom på ideer.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Swadika
2012-08-14 13:22
#259

Samma här, tråd efter tråd skapas men inga nya idér D:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

LisaF
2012-08-14 14:22
#260

Såg tråden från Niklas nu, att medaljdiskussionerna måste flytta från supportRynkar på näsan

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-14 14:37
#261

Vilken sajt passar det att fortsätta på tro?

LisaF
2012-08-14 14:45
#262

Funderar på det med.. Det är ju egentligen support som är bäst, eftersom det handlar om hjälp för Medaljer..
Vi får väl skapa en helt ny sajt…..Flört

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-14 14:50
#263

Haha medaljjakt.ifokus ;P

LisaF
2012-08-14 14:52
#264

Haha precis Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

leja
2012-08-14 14:56
#265

Låter lite underligt för mig, först skapar de Medaljer och sen ska man inte diskutera dessa, eller jaga efter fler? Men då har de väl grävt gropen själva. För det är ju iFokus som skapat medalj jakten.

Så då får de väl se till att vi får diskutera saken någonstans. Annars kan de ju ta bort medaljerna igen.

(Jag blev lite sur över denna mentalitet. Lite jaga Medaljer men diskutera inte hur man gör.)

Vad ska man ha som signatur tro?

Annons:
[Emma--]
2012-08-14 15:09
#266

#265 fast tanken var kanske inte att vi skulle diskutera så mycket om medaljerna. Har ju blivit en del trådar på kort tid :) Däremot skulle det vara trevligt att veta vart vi kan fortsätta :)

Mitralis
2012-08-14 15:34
#267

Om ni vill så kan ni lägga nästa tråd på Humor
http://humor.ifokus.se/

Mitralis
Sajtvärd Humor



LisaF
2012-08-14 15:43
#268

Va bra Mitralis Glad!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-14 15:52
#269

#267 va bra :)

Farwuq
2012-08-14 15:58
#270

Det finns plats hos mig med på Astrologi.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mitralis
2012-08-14 17:55
#271

Ha haha, kommer säkert att bli fullt krig för att få tråden Skrattande



beem
2012-08-14 18:00
#272

Jag tycker ju tråden hör hemma här på support men förstår samtidigt att de tar över när det är flera medaljtrådar - 7 st.

Varför är begränsningen  300 kommentarer ?  Om det inte fanns en begränsning så hade vi bara en tråd om Medaljer.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Mitralis
2012-08-14 18:14
#273

#272 Det är många som tycker att det blir väldigt tungladdat när man kommer över 300 Inlägg.



[Emma--]
2012-08-14 18:15
#274

Ni får väl turas om med medaljtrådarna i värsta fall haha. :P

LisaF
2012-08-14 18:17
#275

Det går inte radera gamla trådar o sammanställda det viktigaste i en ny tråd?
Så blir vi ju av med lite gamla som tar upp plats..

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Mitralis
2012-08-14 18:20
#276

Nu har jag startat en ny medaljtråd inne på Humor så att det är klart innan vi når 300 och blir hemlösa

http://humor.ifokus.se/discussions/502a7a76d3b4fd02520038ec-medaljjakten?discussions-1



[Emma--]
2012-08-14 18:24
#277

Great :)

LisaF
2012-08-14 19:13
#278

Åh så bra! Hoppas på ledtrådar ang. de fyra! Kanske finns någon där ute som vet något.. Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Emma--]
2012-08-14 19:50
#279

Tillslut borde kanske någon få en medalj :)

Annons:
beem
2012-08-14 19:51
#280

# 273 - Ok då vet jag hur det ligger  till.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Farwuq
2012-08-14 19:52
#281

Vi väntar…

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Swadika
2012-08-14 19:54
#282

Tänk om man visste vad de andra var för något, hmm? För svårt kan det ju inte vara och det borde ju vara något som alla kan.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Emma--]
2012-08-14 19:57
#283

Jag får ingen idé kring de sista :/

nadilda
2012-08-14 21:11
#284

Det finns väll ingen som har nåon av dom, "sista" 4 medaljerna?Glad

[Emma--]
2012-08-14 21:13
#285

Verkar inte så. Inte sett någon hittills i alla fall.

Mitralis
2012-08-14 21:57
#286

Nu har jag startat en ny medaljtråd inne på Humor så att det är klart innan vi når 300 och blir hemlösa

http://humor.ifokus.se/discussions/502a7a76d3b4fd02520038ec-medaljjakten?discussions-1



Annons:
Andina
2012-08-14 23:11
#287

Ska leverera lite kläder o annat till Stadsmissionen… som jobbar för de hemlösa… (har de nå'n sajt här?) - så tänkte bju' dom på mina intjänade Medaljer också! Fem återstår - men de kan jag leverera senare… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Emma--]
2012-08-15 08:33
#288

Oj vad seg den börjar vara :P Men snart är den låst så får vi helt fortsätta på humor istället :)

Marinas Mix
2012-08-15 08:39
#289

Tycker det var bra ställe tråden hamnade på. Har redan tassat in och satt avtryck i den, så jag får den med mig. Nu hoppas jag att vi kan gå vidare och klura på de där sista medaljerna som så många av oss saknar.

Har känts som om alla fastnat på fyrverkeriet och då har det ju inte kommit ledtrådar till andra Medaljer heller

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2012-08-15 08:50
#290

Det hade varit så bra om vi kunde koncentera oss på sådant, som inte tuggats om en massa gånger redan i trådarna här på *SUPPORT*.

Det blir så tjatigt att läsa samma sak så många gånger. De, som är intresserade, bör läsa igenom trådarna.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Mitralis
2012-08-15 15:14
#291

Fick förslag på att det ska vara olika trådar där man spånar i vad man ska göra för olika Medaljer och för Fyrverkerimedaljen.

Prat om själva medaljerna
http://humor.ifokus.se/discussions/502a7a76d3b4fd02520038ec-medaljjakten?discussions-1

Roliga historier och kommentarer som ger Bra inläggklick och i förlängningen Fyrverkeriet.
http://humor.ifokus.se/discussions/502b65a188f4725ff4002db7-bra-inlagg?discussions-1

Båda trådarna är nålade så länge intresset finns.



[Emma--]
2012-08-15 15:17
#292

Kanske lika bra att den här blir låst direkt så är det bara att fortsätta inne på de andra trådarna direkt istället för att det ska vara 3 aktiva trådar om samma sak :)

Mitralis
2012-08-15 15:24
#293

#292 Bra tänkt. Bombar på med detta inlägg så att det kommer till 300 och blir låst he he he Skrattande

http://humor.ifokus.se/discussions/502a7a76d3b4fd02520038ec-medaljjakten



Annons:
Emo
2012-08-15 15:27
#299

Skrattande

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Upp till toppen
Annons: