14 Önskemål

Märke för Artiklar

2012-08-10 14:33 #0 av: Swadika

Jag har själv velat ha något som gör att artiklar står ut lite i "senaste inläggen" Precis som kluringar gör, kluringar blir det ju ett litet frågetecken :)

Är det något som går att fixa? Jag vill iallafall att mina artiklar ska stå ut från mängden av inlägg

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2012-08-10 14:49 #1 av: beem

Bra inlägg. Jag har själv funderat på det då jag haft problem då jag söker.

Anmäl
2012-08-11 00:32 #2 av: Mitralis

Jag som sajtvärd brukar sätta moderatoriconen framför artiklarna på mina sajter, oavsett vem som skriver artikeln, just för att de ska gå lättare att hitta. Även jag skulle uppskatta någon typ av automatisk märkning för artiklar.

#1 Man kan få upp alla artiklar samlade i en lista om man letar någon speciell artikel. Det är bara att klicka på Artiklar i den svarta listen under bannern, men jag vill ändå gärna att de ska sticka ut lite mer i flödet.

Anmäl
2012-08-11 10:37 #3 av: Swadika

Joo jag med har gjort det, men typ igår skulle jag skriva ett meddelande som var viktigt, och jag kan ju inte använda moderatoriconen då eftersom jag använt den till artiklar. Det var då jag kom på det

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2012-08-11 11:34 #4 av: Mitralis

#3 Ja, det blir lite förvirrande Rynkar på näsan

Anmäl
2012-08-11 11:42 #5 av: ks.gerbil

mm.. skulle varit bra men är inte detta sånt som man ska diskutera inne på ifokus ifokus?

Anmäl
2012-08-11 11:44 #6 av: Mitralis

#5 Jo, tänkte inte på att vi är på Support Skäms

Anmäl
2012-08-11 11:46 #7 av: ks.gerbil

hehe FlörtTungan ute

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.