Annons:
Etikettfunktioner
Läst 7365 ggr
Sussi89
8/12/12, 5:58 PM

Hur tar jag bort fotoalbum?

Hej jag kan inte ta bort mina fotoalbum! Har försökt med allt. Kommer bara in på bilden när jag trycker "ta bort". Vad gör jag för fel?

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
LisaF
8/12/12, 6:31 PM
#1

Har du testat Mina inställningar > Fotoalbum > ta bort?

Jag tog bort ett precis och det funkade bra den vägen.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Sussi89
8/12/12, 6:50 PM
#2

Det är precis så jag gör…

Alltså under fotoalbumet så står en liten röd text sånahär: [ta bort]. Där trycker jag men kommer bara in på bilden över! :/

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Leffe
8/12/12, 7:15 PM
#3

Kolla om du kan gå in i albumet och ta bort bild för bild och sedan ta bort själva albumet.

Själv hade jag inga problem att ta bort album direkt

LisaF
8/12/12, 8:46 PM
#4

Jaha ajdå.. För mig funkade det jättebra att göra så .. Obestämd

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Sussi89
8/12/12, 9:57 PM
#5

Tyvärr! Försökte som du sa Leffe, men när jag väl tryckt och kommit till bilden så finns det ingen stans där jag kan välja ta bort alls :/

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[annias]
8/13/12, 5:56 PM
#6

Sussi länken ta bort är väldigt smal/liten så försök att hålla musen så långt ner på den det bara går. För minsta lilla man går över så öppnas bilden istället.

När det gäller att ta bort enskilda bilder vet inte om jag missförstår dig där. Öppna själva albumet (när du är inne under inställningar) så att du ser alla bilder i det. Då ska det under varje bild finnas ta bort. Men lika där är att länken är väldigt smal så håll så långt ner som möjligt.

Annons:
Honestyisdead
8/13/12, 6:11 PM
#7

Om det inte går att ta bort bilder när du klickar på ta bort så bör du fylla i en felrapport.

Sussi89
8/13/12, 9:29 PM
#8

Nu gick det! Gjorde som annias sa. Det måste ju vara en ytterst liten länk att trycka på, får ju knappt nudda "ta bort". Har fortfarande ett kvar som jag ska försöka ta bort!

Tusen tack för alla hjälp :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Upp till toppen
Annons: