Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1403 ggr
Pilla
8/19/12, 9:46 PM

Jag kan inte skriva ett inlägg!

Jag kan inte skriva ett inlägg på shetlandifokus varför? det står se nedan

Oops, du kan visst inte skriva här…

Du hade visst inte tillräckligt med rättigheter för att skriva inlägg eller artiklar här.

Om du försökte att skriva en artikel så behöver man antingen vara värd eller Medarbetare på sajten, eller vara upplagd som artikelförfattare. Värden på sajten blir säkert bara glad om du kontaktar honom eller henne med din artikelidé. Du hittar all kontaktinformation under Om sajten ovan.

Om du försökte skriva ett vanligt inlägg kan det vara så att dina skrivrättigheter på sajten är bortplockade.

Annons:
AnneN
8/19/12, 9:53 PM
#1

Skicka ett PM till Sajtvärd eller någon Medarbetare på den sajten och kolla om du fått skrivförbud.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[annias]
8/19/12, 10:25 PM
#2

Pilla jag utgår ifrån att du ville starta en ny tråd.

Vad stod det på den svarta knappen du tryckte på. Stod det skriv artikel eller skriv inlägg. Jag ser att du skrivit en kommentar i en artikel så var du kvar under artiklar så lätt att missa att det inte står rätt.

Om det stod skriv inlägg så testa bara att rensa webbhistoriken.

Hannifer
8/30/12, 1:00 PM
#3

Jag har samma problem: kan inte göra nya inlägg på häxor iFokus. Texten som Pilla  anger kommer upp när jag försöker starta en tråd. Jag har kontrollerat att det är inläggsknappen jag trycker på, och jag har inte skrivförbud. Detta problem kommer och går. Trött på det här… Help, please!

Niklas
9/4/12, 7:31 AM
#4

#0, 3: Får jag prova att logga in på era konton och se om det blir likadant för mig?

Vad har ni för webbläsare?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sannir
3/22/13, 9:25 AM
#5

Hej

Jag har samma problem som Pilla på Shetlandifokus, får upp samm text och har ej fått skrivförbud. Vad kan jag göra?

Mvh

Sanna

Niklas
3/22/13, 9:38 AM
#6

#5: Kontakta värd eller Medarbetare på sajten och fråga.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: