Annons:
Etikettövrigt
Läst 2013 ggr
CupcakeGod
9/1/12, 6:00 PM

Otrevlig ifokus-site

Det är inte en nyhet att råttor.ifokus har ett väldigt dåligt rykte. Vissa människor håller sig borta från siten medan vissa söker hjälp när det behövs.. Men när man väl ställer några frågor och försöker få hjälp så blir man direkt ett troll. Jag fick "en chans" för att bevisa att jag inte trollar.

Stämningen på siten är väldigt dålig. Istället för att hjälpa mig så har en moderator betraktat mig som ett troll och inte svårat på min fråga.

Jag frågade om man kan umgås med vilda råttor och hur man kan få dem att lita på människor. Fick typ sånt svår, av en medarbetare "Blablabla försöker du mata vilda råttor så kommer du starta en epidemi. Det är fel man får inte göra så, skaffa vanliga råttor blablablabla".

Varför fick jag inget vår på min fråga? En Medarbetare ska ju svara på ställda frågor så gott som möjligt, men istället är nästan alla medisar på råttor.ifokus negativa.

Redigerat: Jag blir så jä*la irriterad på den jäkla siten. Man är ett troll så fort man stället en udda fråga. Vad är detta? Medarbetaren låste tråden och JAG HAR INTE SAGT ETT SKIT. Snälla gör något åt det. Så får det inte vara.Nu

kommer jag säkert bli bannad från den otrevliga råttsiten men jaja.

Annons:
CupcakeGod
9/1/12, 6:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ser inget oseriöst med mitt inlägg.

Itchy
9/1/12, 6:04 PM
#2

du fick ingen hjälp för att du inte ens skrev seriöst från början, och att du tog med dina grovt omogna vänner för att förolämpa andra medlemmar på sajten, flera varningar gavs, men ni lyssnade inte

You can't spell Bitchy without Itchy

CupcakeGod
9/1/12, 6:07 PM
#3

Vadå för vänner? Jag vet inte ens vem Netsky är. Snälla blir så jäkla förbannad på er.

Fridborg
9/1/12, 6:08 PM
#4

Jag hjälpte dig visst med att säga att det var en riktigt dålig idé. Att mitt svar inte passade dig är väldigt synd. Sedan var det inte du som förstörde allt utan Netsky.

Personligen tycker jag att vi över lag har en vädigt bra atmosfär inne på Råttor i Fokus ochvi har jobbat hårt för att den ska vara trevlig. Jag tror jag skrev två st inlägg till dig om goda tips att du inte skulle gå vidare med din plan, men du tyckte uppenbarligen inte om svaret och därför tog jag det automatiskt som att du kom in för att trolla (vi har ett par ibland). Att du fick försvara dig men valde att inte göra det är inget jag kan rå för.

Det var väldigt synd i ditt fall att en otrevlig person kapade din tråd, och det är just därför vi som Medarbetare måste låsa såna trådar så att den otrevliga stämningen inte går vidare.

Synd att du känner att vår site är otrevlig, nästa gång kanske du kan ge ettlite seriösare intryck och ge lite seriösare sar så lovar jag att vi kommer vara trevligare nästa gång.

zickan
9/1/12, 6:14 PM
#5

Det var inte du som trådskapare som dryga och förstörde. Det var en ny iFokus medlem som aldrig satt sin fort på råttforumet innan som förstörde. Denne Netsky kastade ut många förolämpningar. Flera personer bad han gång på gång att vakta sin tunga och även läsa skrivreglerna. Man sitter inte och svär, beteer sig omoget i trådar sådär.

Då han förstörde din tråd totald. Så kändes det meningslöst att ha den kvar. Inte skoj att ens vilja besvara det du frågade efter när det finns omogna personer som inte tillför diskussionen något mer än kiss och bajs nivå.
Så jag rekommenderar dig att starta en ny tråd och hoppas på att denne Netsky inte kommer och förstör din tråd igen.

Men att folk säger det är en dum idee att mata vildråttor kan jag själv förstå. De är ändå inte bra att direkt locka in i bostads områden. Finns en anledning till allt gift som läggs ut. Men locka in dom i en fälla som fångar levande djur. Kör dom långt ut i skogen och mata dom där är mitt tips.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
9/1/12, 6:16 PM
#6

Det första ord Netsky skrev var brinn i canserelden. och så fortlöpte hans inlägg. Inget som ens rör råttor. Återkommer han med dessa inlägg igen så kommer medarbetarna inte varna i trådarna ens. Då kommer han blockeras från att skriva på sidan under en viss tid.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
CupcakeGod
9/1/12, 6:26 PM
#7

Då förstår jag! Jag har inte ens sett hans inlägg, men det han skrev var väldigt omoget.

Orkar inte starta ett nytt inlägg. Någon har skickat ett PM till mig och svarat på alla mina frågor.

/Jag har dyslexi och Add så ibland skriver jag konstigt…

Fridborg
9/1/12, 6:29 PM
#8

#7 Ja, så det var inget du skrev utan det han skrev som gjorde att jag blev tvungen att stänga tråden, du hann inte se vad han skrev för att jag snabbt tog bort inläggen.

Att jag trodde att du möjligt var ett troll var för att jag fick intrycket att du hade en "jag-gör-vad-jag-vill"-attityd gentemot mina svar och därför trodde jag att du kunde vara ett troll. Du förstår att man ska se stor skillnad mellan tam och vildråttor även fast din idé var intressant, men kanske inte den bästa.

Jag hoppas att personen som PM:at dig har gett dig bra svar och att du kan känna att du i framtiden kan skriva hos oss igen.

zickan
9/1/12, 6:32 PM
#9

#7 förstår dig helt. Här är lite citat kopierat rak av på var Netsky skrivit i din tråd.

#8 skrivet av Netsky

fridborg borde brännas i en cancereld

#17 skrivet av Netsky

OOOOOOOOOOOOOOOOOO SÅ RÄDD JAG BLIR, grova cyberpåhopp shit, serious business här alltså

#14 skrivet av Netsky

gay god är bög, är inte vän med bögar, alla bögar borde brännas på bål

#15 skrivet av Netsky

+alla gillar troll, de är de enda som gör iFokus någorlunda interessant

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
9/1/12, 6:34 PM
#10

Och här har du din fråga och jag hoppas du vill vara med på diskussionen Skrattande.http://rattor.ifokus.se/discussions/504237cbd3b4fd11fc00aedb-leka-med-vilda-rattor?discussions-1

Ett inlägg till från denne Netsky så kommer jag ge han skrivförbud på sajten under en tid om han inte håller tungan i schack.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

CupcakeGod
9/1/12, 6:37 PM
#11

Tack så otroligt mycket! Förstår att ni var tvunga att låsa tråden.

Fridborg
9/1/12, 6:38 PM
#12

Slutet gott allting gott :)

Honestyisdead
9/1/12, 6:53 PM
#13

Enskilda sajter ska inte disskuteras här inne.

Annons:
Upp till toppen
Annons: