Annons:
Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 1121 ggr
carsbo
9/27/12, 10:25 PM

Ifokus insider - ändrat?

För ett par mån. sen så gick jag igenom guldmynts belöningarna och såg då att hade man 200 Guldmynt så hade man insiders. Men nu när jag gick in där igen så stod det att man ska ha 200 Guldmynt för Insider för en månad bara!? Kom igen, en person som sitter vid iFokus normal tid kanske tar en 5 mynt per dag o då är man rätt aktiv. Men det tar ju typ ett halvår för att få ihop 200 Guldmynt, å vad får man. En fjuttig månad. För något som igentligen kostar 20 kr per månad.

Jag får det i alla fall inte att gå ihop. Vad är en miljöbil då för hela 80 Guldmynt?

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Annons:
Honestyisdead
9/28/12, 2:12 PM
#1

Det har alltid varit så att det kostar 200 Guldmynt för en månad Insider.

En fjuttig månad skriver du, men du verkar glömma att dessa Guldmynt är helt gratis för dig. Det kostar alltså ingenting för dig att köpa Insider för en månad. Varför inte uppskatta att du faktiskt kan köpa Insider gratis? Det kostar ju riktiga pengar egentligen.

carsbo
9/28/12, 3:54 PM
#2

Nej det kostar inget,men tar en livstid o samla.då bet. jag hellre 20 kr.jag kanske låter otacksam men jag finner det inte rimligt.men jag kanske är den enda :-)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Honestyisdead
9/28/12, 4:57 PM
#3

Jag finner det mer än rimligt just eftersom dom inte hade behövt ge bort mynt gratis. Nu kan vi handla för falska pegar, handla något på riktigt.

Finner du det orimligt så får du ju som du skriver köpa det istället med egna pengar.

Lång tid skriver du, för mig tar det några dagar att samla 200 mynt, högst en vecka.

Maria
9/28/12, 5:49 PM
#4

Hur kan man överhuvudtaget gnälla på något som är gratis?Förvånad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Alex
9/28/12, 6:15 PM
#5

"Kom igen, en person som sitter vid iFokus normal tid kanske tar en 5 mynt per dag o då är man rätt aktiv. Men det tar ju typ ett halvår för att få ihop 200 guldmynt"

Nä, tar man fem mynt per dag får man ihop 200 Guldmynt på 40 dagar. Flört Är man uppmärksam kan man i princip få ett Guldmynt var femte minut, under förutsättning att man klickar sig runt lite på iFokus. Spenderar du då en halvtimme om dagen här så kan du alltså få ihop 7 mynt per dag, vilket gör att du samlar 200 på en månad. Alltså kan iFokus ge dig något gratis, som annars skulle kosta dig 20 kr/månad (240 kr/år) i utbyte mot att du är aktiv på forumen minst en halvtimme om dagen… Det tycker jag låter som en ganska bra deal faktiskt. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

carsbo
9/28/12, 7:51 PM
#6

jag är inne på iFokus varje dag o jag tycker i alla fall att det tar väldigt lång tid. Jag har samlat för fullt men bara nått 80 mynt,så för min känsla tar det evighetet för något som är över på en månad.Men nu fick jag Insider av en väldigt snäll ängel :-)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Annons:
[mia-38]
9/29/12, 10:06 AM
#7

Nån som vill ha Insider av mej en månad?
Hojta till då…jag har för mycket mynt…hihihi
Först till kvarn…

Kyss

Fridaaaa
9/29/12, 1:42 PM
#8

Ja jag har med massor av mynt, bara att hojta till om man vill ha Insider ;)

Men det har varit 1 månad hela den, aldrig gratis :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: