Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 762 ggr
sanne62
2012-10-14 14:36

hjälp !

idag har jag väldiga problem med ifokus…. "olästa" funkar inte…inte heller "hantera"…jag höll på att lägga upp bilder när allt bara strula…jag har rensat historik…stängt av datorn…loggat ut på ifokus…och då höll jag aldrig på att komma in igen…vad är det som händer idag ????

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Erik
2012-10-14 14:43
#1

Så vitt jag vet händer ingenting speciellt idag. Vad jag kan se fungerar det som vanligt.

Om du kan ge en specifik felbeskrivning på någonting som inte fungerar kan vi försöka göra samma sak och se om det är någonting med iFokus som är trasigt. Men då behöver vi veta var felet inträffade (URL), vad du försökte göra, hur du gjorde, vad som hände, och vad du trodde skulle hända.

Att "allt strular" kan jag tyvärr inte återskapa eller ens undersöka.

-- erik

sanne62
2012-10-14 14:48
#2

som jag skrev…det funkar inte att trycka på "olästa" för att komma ner till sista inlägget….de få fotona jag hann lägga upp,kan jag inte "hantera"… jag kan inte lägga in bilder om jag "manuellt" skrollar ner till nytt inlägg och där finns inga smileysar där….

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

sanne62
2012-10-14 14:52
#3

jag kan inte heller trycka på bra inlägg….

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

[SallysPigge]
2012-10-14 14:55
#4

Jag förstår vad du menar, sidan laddar väldigt långsamt, vilket den gör för mig med idag.

sanne62
2012-10-14 15:02
#5

Skrattande SÅÅÅÅ….nu funkar det…tack om det var någon som gjorde något !

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Upp till toppen
Annons: