Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 691 ggr
signemo
2012-11-13 20:59

Vad har hänt

När jag sitter här nu. Så blir helt plötsligt rutan Uppdaterade inlägg blå i hela fältet.

I rutan står det först en grön ring med två pilar åt vänster  till höger texten " Ankarkedja 1,7 mm breda, 2m.

nästa rad är ett vitt frågetecken i ett lila fält Till höger om det texten " " Dagens Kluring, Hur många

Nästa rad en vit ring med två streck ungefär som en klocka som visar tio i två. Till höger Texten Gräv i arkivet

Fjärde raden Seer ut som en orange penna Ned texten Mina inlägg.

Jag klockade på den sista raden och kommer då till mina egna inlägg

Jag fattar inget. HUr blev det så.

Var rädda om varandra

Annons:
signemo
2012-11-13 21:27
#1

Den översta raden byter text. Är trådar jag ej varit inne i.

Var rädda om varandra

[VSK]
2012-11-13 21:31
#2

Skumt.

Kan du inte ta skärmdump så man får se hur det ser ut?

annia1
2012-11-13 21:36
#3

Signemo det är som det ska vara.

Så blir rutan att se ut när man inte har några trådar där som man själv skrivit i.

Den översta gröna visar den tråd som senaste startats på nån av iFokus sajter som ligger ute i nätverket.
Den lila/rosa visar den senaste kluringen som finns på iFokus.
Den vita ringen om du klickar på den rubriken så får du upp en slumpmässig tråd på den sajt du befinner dig. Dock inte på dolda sajter där kommer det istället upp ett felmeddelande.

Och sista som du själv skrev, klickar man på den så kommer man till sin egen inläggslista.

Den där rutan har sett ut så där ett bra tag så inget nytt. Det är nog bara så att du alltid haft trådar som du deltagit i.

.

[deen]
2012-11-13 21:37
#4

#0 Det ska se ut så, det betyder bara att du redan har klickat på alla inlägg du har skrivit i eller bokmärkt. Så fort nån av dem uppdateras kommer de upp i den rutan igen. Glad

[deen]
2012-11-13 21:38
#5

Åh, jag var lite sen! Skrattande

annia1
2012-11-13 21:39
#6

Knappt Flört

.

Annons:
signemo
2012-11-14 13:12
#7

Aha. Man lär så länge man lever. Tack

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: