Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1583 ggr
Pelle Långlös
1/2/13, 7:28 PM

Fel på Bokstavsfolk

Sitter på surfplattan så klippa och klistra är inget som funkar men jag skall försöka göra en rapport ändå. Händer det igen: ja det gör det. Skulle in på bokstavsfolk iFokus Felmeddelande att we sorry nånting stod det. Standardwebbläsare på plattan (samsung galaxy tab). Vet ej hur man rensar historiken. Något mer? Tror inte det.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Honestyisdead
1/2/13, 8:00 PM
#1

Det verkar som något är fel på sidan för tillfället. Det är många som inte kommer in.

Erik
1/2/13, 9:56 PM
#2

Hej!

Jag har fixat det här. Vet inte vad som låg bakom, men det fanns en trasig diskussionskategori på sajten som satte käppar i hjulen när trådlistan skulle visas.

Ser inte ut som om det fanns några inlägg i kategorin, så jag har tagit bort den, och nu ser det ut att fungera.

-- erik

Honestyisdead
1/2/13, 10:21 PM
#3

Erik; sajtvärden försökte skap en ny kategori när det krashade.

JohannaEkroth
1/3/13, 1:45 AM
#4

Erik, precis så är det, Sajtvärd är jag inte, men enda aktiva medarbetaren typ.

Jag skulle skapa en kategori. Jag döpte den, lade den rätt i ordningen och klickade på spara. Då blev det sidan kan inte visas.

Den kategorin ska skapas. Jag provar att göra det nu, och kraschar det igen, så skriver jag här. Så får du kolla på koden. Använder senaste IE, för övrigt.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Pelle Långlös
1/3/13, 10:27 AM
#5

Okej, vad bra att det löste sig och hoppas det funkar Höstis. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Erik
1/3/13, 4:47 PM
#6

#4 - Ok, tack. Då vet jag var jag ska kika för att förhindra problemet framöver.

-- erik

Annons:
JohannaEkroth
1/3/13, 4:51 PM
#7

#6 Kanon, f.ö gick det bra att skapa kategorin. Jag tog den gamla som du, toligtvis, hade dolt. Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Erik
1/3/13, 4:56 PM
#8

#7 - Alright. Bra att det fungerade den här gången. :)

-- erik

Upp till toppen
Annons: