Annons:
Etikettregler
Läst 1122 ggr
[Jens]
2013-01-06 13:46

Skickar skräp

Får skitsaker till min inkorg: Hej kära mitt namn är Bertina och jag söker efter sann vänskap och partner var i Ur sida din profil fångade min uppmärksamhet jag flyttar för att kontakta dig, berätta mer om dig … Genom min e-ID Jag älskar att känna dig bättre och spendera betyder heltid med dig. Efter att ha fått din e-post, jag skickar nu du min bild och berätta mer om mig själv. Jag väntar tålmodigt på att höra från dig snart Gud vill. Bye med kärlek, Bertina. ………………………………………… Hello Dear my name is Bertina and i seek for true friendship and partner was at Ur page your profile caught my attention i move to contact you,Tell me more about you…Through my mail id I love to know you better and spend meaning full time with you. After receiving your mail, I'll now send you my pic and tell you more about myself. I'll be waiting patiently to hear from you soon God willing. Bye with love, Bertina.

Annons:
Marinas Mix
2013-01-06 14:19
#1

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Honestyisdead
2013-01-06 14:28
#2

Skicka ett pm till mig så ska jag se om det är samma som i förra tråden.

[Jens]
2013-01-06 19:47
#3

Det var det och du har fixat det. Tack!

Honestyisdead
2013-01-06 20:25
#4

Nej, det var Niklas som fixade det. Den du hade fått PM av var samma person som i andra tråden, så personen var redan avstängd :)

Upp till toppen
Annons: