Annons:
Etikettövrigt
Läst 1110 ggr
UrchinFamiljen
2/6/13, 7:33 PM

Populäraste iFokus?

Jag vet inte om man kan veta det men det skulle vara intressant att veta. Vilken iFokus sajt är det mest människor som är aktiva på? För på vissa sajter är det typ ingen som är inne på och det är inte så roligt att vara på en sån sajt tycker jag. Skulle vara kul att veta! :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Annons:
[VSK]
2/6/13, 8:00 PM
#1

Har inte en aning men jag chansar på humor.ifokus.se

[Tassy]
2/6/13, 8:02 PM
#2

För ett tag sedan var det väl kolhydrater iFokus, frågan är om dom inte fortfarande är störst.

Honestyisdead
2/6/13, 9:43 PM
#3

Tror nog kolhydrater kan leda med tanke på hur många medlemmar dom har :P Och ämnet ligger ju i tiden så att säga.

Niklas
2/7/13, 7:06 AM
#4

Kolhydrater har flest besökare. Sen Hundar, Kvinna, Hälsa, iPhone, Katter, Ridsport, Gravid, Bodyart och Alternativbehandlingar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Rita-S
2/7/13, 1:34 PM
#5

#4 kan inte du presentera en ifokusblogg om vilka som är dom mest besökta sajterna? :) Vore rolig kuriosa att se nån gång i mellan! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Niklas
2/7/13, 1:48 PM
#6

#5: Visst. Påminn mig när du tycker det är dags igen. Jag ser vad jag kan få ihop och skriver något inom några dagar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
[GunillaF]
2/7/13, 3:23 PM
#7

Vad spännande

UrchinFamiljen
2/7/13, 4:52 PM
#8

Tack för alla svar! Mycket intressant att veta! 

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

UrchinFamiljen
2/7/13, 5:35 PM
#9

Niklas : Kan du se vilken plats Råttor iFokus ligger på? :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Niklas
2/12/13, 11:39 AM
#10

Nu finns det ett blogginlägg här:

iFokus största sajter?" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Vilka är iFokus största sajter?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Rita-S
2/12/13, 11:56 AM
#11

jättetack, Niklas :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Frosstis
2/14/13, 5:17 PM
#12

Vaa jag som tycker ridsport är oaktivt..;) själv tycker jag råttor och kanin iFokus uppdaterar massa ;D

Upp till toppen
Annons: