Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 707 ggr
lisa979
2/8/13, 9:17 PM

kärlek hjälp

Hej jag har varit kär i en vacker och snäll person vi har pussat i smyg ibland när han var med min bror i 6 år har jag gillat han så är svår att bli kär .men för ungefär 1 år börjar en kille  i skolan han r 1 år äldre och han är inte snygg men söt och fin och värkar skit snäll.

Jag är inte dirket skolans heting men helt normal tycker jag men jag älskar han så jävlA mycket och jag drömmer redan om våran framtid jag äslakr honom som en familj jag har skrivit hej och så på facebook och vad gru bara det vågar inte mera vad ska jag skriva?älskar han skit mycket kan inte sluta tänka på han.för nyss dog min pappa och han gör mig glAD och det visar att det finns fler goda männsikor på denna dåliga värld vad :)ska jag skriva eller göra ge mig tipps innan jag svimmar allt blir knäppt utan han i mitt liv om en kille läser detta så säg vad du vill att en tjej skriver tjejer får oxå ge tips snäll vad gillar man snälla ge tips akut dööör

Annons:
annia1
2/8/13, 9:46 PM
#1

lisa979 du har hamnat på fel sajt med din fråga. Support är för till för frågor om iFokus funktioner eller om man råkar få nåt fel här på iFokus.

Nu vet jag inte hur gammal du är. Om du är under 16 år så finns sajten barnens. Annars finns tonåringar

Sen finns även sajterna relationer och kvinna som kanske också kan ge dig hjälp.

.

Fridaaaa
2/9/13, 10:20 AM
#2

Fel ifokussajt ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: