Annons:
Etiketttips-information
Läst 632 ggr
Camillhe
2/9/13, 5:11 PM

Ta bort klipp i inlägg

Jag undrar om det finns något sätt att ta bort klipp från you tube i ett inlägg. Ibland publiceras det inlägg på vår sajt, där videon inte är acceptabel, men vi skulle gärna låta texten som personerna skrivit vara kvar.

Jag får det inte till att fungera och kan inte hitta info om hur man gör, så blir väldigt glad om någon vet och kan förklara det för mig.

Annons:
[Navahowolf]
2/9/13, 5:31 PM
#1

Jättebra fråga och jag gick in på en sajt i borttagna inlägg och testade.Det fungerar och ska försöka förklara för dig om jag lyckas :-)

Klicka som vanligt på hantera inlägg och sen ser du rutan förkryssad där man lägger in länk till en video.Du får klicka bort markeringen i den rutan och klicka en gång till då kommer videolänken upp du lagt in och du kan radera den genom att markera i slutet på länken och sen ta bort.

Spara ändringar och videon är bort plockad eller lägg in en ny länk som du vill ha.Vet inte om du blev klokare på det här,kanske nån förklarar bättre men nu fick jag också lära mig nåt nytt och det fungerade hur bra som helst 

Niklas
2/9/13, 7:21 PM
#2

Välj Redigera och ta bort länken. Spara sen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Camillhe
2/9/13, 7:32 PM
#3

Tack så jättemycket Navahowolf, din lösning fungerar.

Niklas, du får gärna förklara vad du menar. Jag kan inte välja redigera, jag kan välja hantera. Väljer jag hantera får jag aldrig upp en länk utan bara texten som personen skrivit. Men som sagt problemet är löst tack vare Navahowolf.

Niklas
2/10/13, 7:18 PM
#4

Jag menade Hantera. Ta bort krysset vid Infoga video och spara. Det borde lösa det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Camillhe
2/10/13, 7:23 PM
#5

Det fungerar inte Niklas. Det var så jag trodde att det skulle gå till men det gör det inte. Använder FF. Jag har ju fått hjälp och svar så jag kan göra det nu, men kanske bra för er att veta att det inte fungerar på det "enkla sättet".

Upp till toppen
Annons: