04 Fel och Buggar

Länk försvinner vid kopierande.

2013-02-18 22:50 #0 av: VSK

Om jag kopierar ett inlägg jag gjort som innehåller en länk, och klistrar in det i en annan ny tråd, så funkar inte länken i den nya tråden.

Nu har jag enbart provat detta mellan olika sajter och inte inom samma sajt.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-18 22:51 #1 av: VSK

Kan tillägga att det funkade bra "förr i tiden". Jag gör inte det här så ofta, så jag har ingen uppfattning hur länge felet funnits.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-19 04:20 #2 av: VSK

Ingen som upplevt detta?

Anmäl
2013-02-19 09:07 #3 av: Magi-cat

Jo, det har jag, fast har inte provat de senaste dagarna, gav upp lite där.....

Det är lite småsaker som inte fungerar som förr....

Anmäl
2013-02-19 11:04 #4 av: Niklas

Ingen som upplevt detta?

Bandy, världens bästa lagsport. Läs mer här.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2013-02-19 11:05 #5 av: Niklas

Det fungerar för mig. Kan du exempelvis någon klippbordhanterare eller textexpander?

Anmäl
2013-02-19 13:03 #6 av: VSK

Jag kör bara med FF och kopierar. -har inga tredjeparts installerat för att ha hand om klippbordet.

Det är inte jag som upptäckte detta utan det är folk som uppmärksammade detta åt mig.

länk kommer.

Anmäl
2013-02-19 13:03 #7 av: VSK

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/51228501d3b4fd5f11000770-projekt-hessdalen-norge-kort-version?discussions-1

Anmäl
2013-02-19 16:31 #8 av: Niklas

Något virusskydd som kan hindra länkarna från att följa med?

Anmäl
2013-02-19 16:44 #9 av: VSK

Nä, inte såvida länken inte innehåller känd skadlig kod.

En snabb titt i karantänen säger att inget på ifokus har blivit blockerat.

Anmäl
2013-02-19 17:13 #10 av: Niklas

Okej, då har jag inte fler förslag.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.