Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1175 ggr
Maja
2/22/13, 7:58 PM

Kan inte publicera artiklar

Jag har en artikel som ska publiceras och när jag har skrivit rubrik, ingress och text, valt grupp och ska klicka på "Publicera" så hoppar jag automatiskt upp på sidan utan att artikeln publiceras. Jag "scrollas" alltså upp genom halva artikeln och den publiceras inte. Skriva nya inlägg har jag inga problem med, det är bara artiklar.

Fler med samma problem?

Jag har testat både med Safari och Chrome, samma problem.

Annons:
Niwa
2/22/13, 8:05 PM
#1

Jag har upptäckt att om jag har en smileys i slutet el liknande och inte har ett mellanslag efter den så kan man "hoppa i väg" så som du säger oavsett om det var artikel el inlägg.

Efter det använder jag  alltid mellanslag efter smileys och har inte haft några problem de sista gångerna jag skrivit.vet inte om det var något tillfälligt efter att de nya smileys kom eller om det berodde på något annat. men har inte haft några problem sedan jag började med det. 🙂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Maja
2/22/13, 8:09 PM
#2

Tack för tipset!

Har inte en enda smiley i artikeln över huvud taget, dessvärre! :(

Niwa
2/22/13, 8:12 PM
#3

aha🤔
kopiera artikeln och starta om datorn?

Vilket irriterande moment när man lagt ner tid på att skriva och sedan fungerar det inte😕

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Maja
2/22/13, 8:17 PM
#4

Jag har testat att starta om webläsaren, kan testa att starta om datorn också! Ja, det är massa, massa bilder, så det tar ett tag att ladda in dem… Men vi håller tummarna! :)

Niwa
2/22/13, 8:18 PM
#5

hmm testa att lägga den på en annan kategori kanske?
du Kan ju ändra sedan

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Maja
2/22/13, 8:20 PM
#6

Jag testade att flytta om kategorier flera gånger, växla mellan Safari och Chrome utan framgång, men nu gick det till slut! :) Har försökt i en halvtimme, men nu löste det sig till slut! 😃

Tack för hjälpen ändå! :)

Annons:
Niwa
2/22/13, 8:21 PM
#7

vad skönt att det ordnade sig👍

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Maja
2/22/13, 8:21 PM
#8

…eller nej, den hamnade i fel kategori och nu när jag ska flytta den så hoppar jag upp på sidan igen. :P

Niwa
2/22/13, 8:31 PM
#9

Men du behöver i alla fall inte skriva om 😃
Kanske någon annan kan flytta den åt dig sedan om det inte funkar efter att du startat om datorn

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Maja
2/22/13, 8:40 PM
#10

Haha, det löste sig till slut, men jag har inte fått in någon bild, det vägrar den fortfarande! :) Jag får ta allt i små, små steg!

Hubert.prp
2/23/13, 9:10 AM
#11

Jag fick lägga in min senaste artikel, den i dag, utan vinjettbild och sen hantera. Då lyckades jag få in vinjettbilden också. Att bilderna inte blev centrerade, så som jag ville, har jag tagit upp i en ny tråd här på *SUPPORT*

Maja
3/22/13, 3:16 PM
#12

Nu är samma problem tillbaka igen och har varit det varje gång jag ska publicera en ny artikel. När allt är klart med grupp, bilder, rubrik, ingress, innehåll och allt det där och det bara är att klicka på "Publicera artikel" så hoppar sidan upp till mitten av artikeln. Så nu kan jag inte publicera alls… :(

Alex
3/22/13, 3:25 PM
#13

Jag löste det. Det är bild i slutet av artikeln = samma effekt som med smiley i slutet. Jag gjorde ett mellanslag efter sista bilden bara, så gick det. 🙂

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Maja
3/23/13, 1:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Men hallå… Nu fungerar det inte heller, trots mellanrum (och till och med text) efter bilden (se bild)?

Den hoppar upp ändå.

Alex
3/23/13, 7:22 AM
#15

Skrev du texten efter du la in bilden?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
3/23/13, 11:51 AM
#16

Hmm… Ska man komma ihåg sådant? :P Nej, jag tror inte det. Däremot så ändrade jag texten efter att bilden hade lagts till.

Lurvas11
3/24/13, 3:45 PM
#17

Hände samma för mig, trodde det var för att jag hade mycket bilder i… Jag tryckte en lång stund på "Publisera" och då fungerade det..

Hälsningar Lurvas11Glad

Upp till toppen
Annons: