Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1043 ggr
Alexej
2013-03-17 11:41

Fel rad/bilder

1. Som man kan se börjar alla mina inlägg en rad längre ner än det borde vara. Är det fel på min dator eller här? Måste alltid börja inlägg genom att klicka upp mig.

2. Har dessutom problem att lägga in bilder. Det händer inget när jag klickar på Browse men fungerar bra när jag publicerar, hanterar och försöker igen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Alexej
2013-03-21 11:58
#1

Någon som har en förklaring eller en lösning?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Honestyisdead
2013-03-21 12:09
#2

Gör gärna en felrapport enligt mallen som finns nålad.

Alexej
2013-03-21 13:21
#3

1. Som man kan se börjar alla mina inlägg en rad längre ner än det borde vara. Är det fel på min dator eller här? Måste alltid börja inlägg genom att klicka upp mig.

Besvara frågorna nedan

1) Händer samma sak om du försöker igen?

Ja

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?

Olika

3) Vad gjorde du när felet inträffade?

Se frågan

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?

Inget felmeddelande, radinställningen blir fel

5) Vilken webbläsare använder du?

Explorer

6) Har du rensat webbhistoriken?

Ja

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta?

?

-------------------------

2. Har dessutom problem att lägga in bilder. Det händer inget när jag klickar på Browse men fungerar bra när jag publicerar, hanterar och försöker igen.

1) Händer samma sak om du försöker igen?

Ja

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?

Olika

3) Vad gjorde du när felet inträffade?

Se frågan

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?

Inget felmeddelande, går inte att lägga in bilder direkt

5) Vilken webbläsare använder du?

Explorer

6) Har du rensat webbhistoriken?

Ja

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta?

?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Honestyisdead
2013-03-21 14:04
#4

👍

Niklas
2013-03-21 14:33
#5

#3: Jag tycker att det ser ut som om dina inlägg börjar lika långt ner som exempelvis Heras.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
2013-03-21 14:35
#6

Fast mina börjar högre upp. Det kan jag inte förklara. Blir det likadant om du använder en annan webbläsare eller dator?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Honestyisdead
2013-03-21 16:03
#7

Och jag har ff. Men mig gör det inget att texten hamnar lite ned.

Alexej
2013-03-21 19:57
#8

Det har aldrig varit så innan men nångång märkte jag det. Men nu klicka jag alltid upp innan jag börjar skriva. Men jag undrade om jag har fel på min dator eller om det är en inställning som jag pajade. För jag tror det började med att jag tog över djurskydd men inte säker.

Men jag la in en bild förrut i en ny tråd och det funkade direkt. Kanske bara tillfälligt fel för mig? 🤐

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Honestyisdead
2013-03-21 20:09
#9

Mitt började när den nya editorn kom.

Niklas
2013-03-22 09:36
#10

#8: Jag är säker på att det inte har med Djurskydd att göra. Nya editorn är det säkert.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: