Annons:
Etikettregler
Läst 1958 ggr
[KosmosBill]
3/26/13, 12:07 AM

Regler

Förstår inte riktigt hur regler tillämpas på Mat-sajten

Har inte skrivit där tidigare.

Svarade på en tråd om farhågor ang.hälsoaspekter på micrad mat och skrev:

"Enl. mig bör man aldrig äta micrad mat då strålningen gör den giftig och ohälsosam för kroppen."

Detta räckte för att ge mig permanent skrivförbud!!!???

Inte ens ett pm från sajtvärden som visade sig ligga bakom förbudet.

Nu har jag ju inte skrivit på denna mat-sajt tidigare. 

Hur min formulering ovan ska anses som skrikig och hård och otrevlig kan väl knappast vara subjektivt.

Annons:
Honestyisdead
3/26/13, 12:13 AM
#1

Varje Sajtvärd sätter sina egna regler. Anser sajtvärden att ett skrivförbud på dig är bäst för sajten så är det dennes rätt att göra så. Redigerar ditt inlägg då er privata konversation är ointressant och ju privat. Tar också bort sajtens och sajtvärdens namn då vi inte pratar om enskilda medlemmar här inne.

[Moa-]
3/26/13, 12:22 AM
#2

KosmosBill; det krävs inte mycket på den aktuella sajten för att bli avstängd. Jag har ett "förebyggande skrivförbud" som sattes mitt i en diskussion om kapselmaskiner. Inget meddelande utan det är olika hur man ser på ifokussystemet. Bara att acceptera, vissa har troligen ett maktbehov.

[KosmosBill]
3/26/13, 12:23 AM
#3

Man häpnar ju när man får höra att, mat lagad i mikrovågsugn är hälsovådligt är en konspirationsteori! 

Vem har talat om konspirationer.

Nää, någonting är väldigt underligt här

Kan nog stämma det Moa….vissa har ett maktbehov.

Maria
3/26/13, 6:40 AM
#4

TS

Ditt inlägg har rubriken "Regler"

Här kommer utdrag ur "reglerna" för sajten support:

Välkommen till supportsajten!

På denna sajt hoppas vi att Du kan finna svar på de frågor Du eventuellt har gällande funktionerna på iFokus sajter och forum.

Observera att diskussioner om enskilda sajter ska föras på respektive sajt, inte här

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[KosmosBill]
3/26/13, 7:03 AM
#5

#4"Observera att diskussioner om enskilda sajter ska föras på respektive sajt, inte här

Hur skulle det gå till ? Där kan jag ju inte ens se sajten.

Var menar du då Maria att diskussionen skall föras?

Maria
3/26/13, 7:06 AM
#6

Om du inte är avstängd att skicka PM så kan man alltid kontakta värd eller Medarbetare.

Om inte annat så är det bara att gilla läget.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[KosmosBill]
3/26/13, 7:12 AM
#7

Kommer inte in på din sajt heller Maria

Är det en konspiration?🙂

Maria
3/26/13, 9:09 AM
#8

#7 Du har blivit avstängd av det automatiska modereringssystemet och jag har bestämt mig för att låta det vara så.

Det är ingen konspiration utan ren demokrati där medlemmar har fått bestämma.

Jag har ännu inte fått något PM från dig men eftersom du väljer att här skriva öppet, trots att man inte ska ta privata engelägenheter här inne, så är mitt svar som ovan.

Du slipper med andra ord att skicka PM.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

beem
3/26/13, 10:03 AM
#9

# 8 Jag måste få inflika en fråga. Vad innebär det automatiska modereringssystemet ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Honestyisdead
3/26/13, 10:08 AM
#10

beem; det är när tillräckligt många insidermedlemmar anmäler ett inlägg.

MrX
3/26/13, 11:24 AM
#11

Det är lätt att missbruka modereringssystemet.

[KosmosBill]
3/26/13, 11:27 AM
#12

Aha, du vill alltså dölja den utmärkta artikeln om "ÄR DET KONSTIGT ATT BARNCANCER ÖKAR SNABBT?

av Anna-Lena Strand och Linda Karlström

Artikeln publicerades i tidningarna Vasabladet 15 mars och Österbottens Tidning 14 mars."

Om för tidig avnavling, k-vitaminspruta och vacciner.

Så inte nog med att du vill dölja detta du passar på att låta skrivförbudet stå kvar.

För hur länge då? 

Jag skriver inte ofta i Hälsa iFokus. Vad är det som är så hemskt med info om vacciner.

Såg i morse på svt:s morgonprogram ett av vaccinernas offer som fått sitt liv förstört och det skulle bli presskonferens med Läkemedelsverket nu kl 10.00 om detta. För en dryg timme sedan alltså.

Vad är det som gör att du som Sajtvärd alltid hindrat denna kunskap från att nämnas på Hälsa iFokus Maria?

Honestyisdead
3/26/13, 11:32 AM
#13

#11 Lika lätt är det för admin på sajterna att låsa upp felaktiga blockeringar och justera hur många anmälningar inlägg behöver.

#12
Detta får ni ta privat per PM, jag låser tråden nu.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: