Annons:
Etikettövrigt
Läst 586 ggr
Leo
2013-04-19 03:40

aviseringar

Finns det nåt sätt att få aviseringar via mail eler liknande närr det kommer kommentarer både i diskussioner man deltar i och inlägg på ens sajt

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
VildaVittra
2013-04-19 03:56
#1

Ja, genom att klicka på bevaka uppe i fältet i det första inlägget i tråden. Då kommer det upp en ruta där du även kan välja att bevaka hela sajten.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

annia1
2013-04-19 05:02
#2

Göra ett tillägg till det VildaVittra skrivit.

Standard på mailet man får när det gäller nystartade trådar/inlägg är att det skickas ut en gång per dygn. Det innehåller då bara rubrikerna på de nystartade trådar som startades under gårdagen. Är osäker på om det är samma tidpunkt för alla som det skickas ut. När jag har det så så får jag mailet vid 4 tiden på morgonen.

Men för den som har Insider så finns alternativet att mail istället skickas ut direkt det startas en ny tråd. Det innehåller då förutom rubrik första 4 raderna av trådens innehåll. Vill man ha det så, så får man gå in på mina inställningar och där på bevakningar till vänster och klicka i en ruta att man vill få sajtbevakningar direkt.

När det gäller kommentarer som skrivs i trådar så skickas det mailet direkt oavsett om man har Insider eller inte.

.

Upp till toppen
Annons: