Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 661 ggr
OlleA
2013-04-28 11:34

"Grupp" hänger upp sig

Är det bara jag som har problem med att välja grupp? Ungefär varannan gång jag ska skriva ett inlägg, händer överhuvudtaget ingenting när jag klickar på "grupp". Listan över grupper kommer inte upp. Mycket irriterande när man har skrivit ett längre inlägg, för utan grupp kan man ju inte skicka det. Numera har jag lärt mig att klicka "grupp" innan jag börjar skriva, för att se om det fungerar eller om jag ska vänta med skrivandet. Men varför kan det inte fungera varje gång? I en het diskussion kanske jag vill svara på något innan tio andra har hunnit före, och dragit iväg diskussionen åt ett håll som gör att det jag tänkte skriva inte längre känns aktuellt.

Olle

Annons:
Emo
2013-04-28 11:41
#1

Nej, det är inte bara du. Så är det här också

IE 10 Windows 8

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
2013-04-28 12:18
#2

Gissar på att du har IE? Så är det för mig också om jag använder det. Får dubbelklicka väldigt snabbt för att kunna välja grupp.

Pelle Långlös
2013-04-30 19:44
#3

Men grupp väljer man ju bara i första inlägget. Är diskutionen igång så behövs det inteväljas någon grupp.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Niklas
2013-05-01 09:02
#4

Jag har skrivit upp det här på listan med saker att titta på.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

OlleA
2013-05-01 09:05
#5

#3 Nej, det har du rätt i, jag blandar ihop det med när det ofta inte gick att skriva för ett tag sedan. Nu händer detta ganska sällan, men gruppen hänger sig ofta.

Olle

Erik
2013-05-24 17:23
#6

Hej!

Jag har hittat ett problem som jag misstänker är relaterat till detta. Om någon av er som haft problem laddar om sidan och försöker skriva nytt inlägg nu, upplever ni fortfarande samma problem?

-- erk

Annons:
Upp till toppen
Annons: