Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 1474 ggr
UrchinFamiljen
5/1/13, 4:08 PM

Naturfoto i fokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag skulle tycka det var kul om det skulle finns naturfoto i fokus! Bara en idé, men värt att tänka på. Är under 18 år, så kan inte skapa den själv. 😕

Någon mer som tycker det skulle vara kul? Skriv gärna en kommentar!🙂

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Annons:
monstermash
5/1/13, 11:59 PM
#1

Det vore en kul idé! Dock har vi ju Foto och Svensk natur att lägga upp naturfoton på, så frågan är om det forumet verkligen behövs? :) Sommartid kan man ju lägga in naturfoton på Sommar iFokus också.

UrchinFamiljen
5/2/13, 5:27 PM
#2

Jo, jag vet. Men det skulle ändå vara kul då man bara fokuserar på foton i naturen. 🙂

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

monstermash
5/2/13, 7:10 PM
#3

Tycker personligen det är skittrist med så få fototrådar på Svensk natur, så skapar du en tråd där kikar jag in iallafall. 😇

UrchinFamiljen
5/2/13, 8:30 PM
#4

Ja, det får det bli någon gång! :)

Men tycker fortfarande att det skulle vara kul med naturfoto.ifokus. :P

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

keptak
5/3/13, 9:52 AM
#5

Jag tycker också det skulle vara roligt med naturfoto.ifokus då jag saknar det. Visst kan man lägga in bilder på foto.ifokus, men det skulle vara kul med en egen precis som djurfoto.ifokus.


monstermash
7/2/13, 11:35 PM
#6

Jag måste erkänna att jag fortfarande tänker på den här idén. Naturfoto är ungefär lika brett som djurfoto, och det går ju runt aktivitetsmässigt…

Fler som är intresserade?

Annons:
UrchinFamiljen
7/3/13, 5:57 PM
#7

#6 Ja, eller hur! Jag kan göra en undersökning på foto iFokus och se hur många som är intresserade där! :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

monstermash
7/3/13, 6:47 PM
#8

#7 - Ja, gör det! :)

Martin
7/3/13, 8:01 PM
#10

Jag har ingen möjlighet att varken vara värd eller Medarbetare men jag skulle besöka den regelbundet och säkerligen bidra också.

Å andra sidan finns det väl på Foto.ifokus.se en naturavdelningen och som sagt, svensknatur.ifokus.se skulle må bra av fler bilder (å andra sidan finns det ju mycket natur utanför Sverige också).

mvh Martin

monstermash
7/3/13, 8:28 PM
#11

#10 - Jo, visst finns det säkert en naturkategori på Foto, men det finns nog en djurkategori också, och det ämnet är ungefär lika brett som natur. :)

Svensk natur är ingen fotosajt, även om det säkert finns rum för bildtrådar också. Men konstruktiv kritik utelämnas ofta - och det är inte huvudsyftet med sajten, så det kommer inga artiklar om hur man bäst fotograferar natur heller. Precis som du säger finns det ju jättemycket natur utanför Sverige också. =)

Man kan ju se det lite som att det inte behövs rasforum om hundar heller - eftersom det redan finns ett hundforum där alla raser får plats. Men dem som är mest intresserade av en viss ras vill ju ha ett eget forum, precis som dem som helst fotograferar natur. :)

Ove555
7/4/13, 12:18 AM
#12

Fotografering det har ju blivit så vanligt i Sverige nu så jag tycker visst här skulle finnas utrymme för flera olika fotositer i fokus. Ock konkurrens är nog bara stimulerande. Så jag har röstat ja på naturfoto i fokus.

Upp till toppen
Annons: