Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1861 ggr
sanne62
2013-05-09 15:06

signatur

min signatur syns inte längre i inläggen …. jag är insidermedlem…

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Niklas
2013-05-09 15:11
#1

Ser du den om du går till redigeringsläget?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Andina
2013-05-09 15:35
#2

Markerar man hela inlägg #0 och klistrar in det här (eller i Word e d) så syns signaturen. Men det tycks ligga ett antal radmatningar o blanksteg överst i signaturen, som "puttar" ner själva texten så att den inte syns. 

#0 kopierat o inklistrat: 

min signatur syns inte längre i inläggen …. jag är insidermedlem…

          välkommen in och titta i min webshop    

                 www.xxxxxxxx.se

(min redigering av länkadressen /Andina)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

sanne62
2013-05-09 17:05
#3

ja det syns i redigeringsläget….

det verkar som att det är ett allmänt fenomen idag…de övriga medlemmarnas i "smyckestillverkning" har också stympade signaturer…..

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Andina
2013-05-09 17:10
#4

Numera får en signatur bestå av max 3 rader - så det är nog därför.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

sanne62
2013-05-09 17:10
#5

är numera sen igår ?

jag har provat idag med att ha det på bara en rad men inte ens det syns….

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Fridaaaa
2013-05-09 17:11
#6

#5 Sedan några få dagar tillbaka 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Andina
2013-05-09 17:12
#7

De har förvarnat om det ett tag - och nu tycks de ha fixat till det också. Om det är se'n igår eller några dagar tillbaka vet jag inte, men se'n alldeles 'nyssens' är det i alla fall. ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

sanne62
2013-05-09 17:21
#8

så…nu har jag fått rätt på det…. tack för ledtrådarna…. 🙂

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Andina
2013-05-09 17:39
#9

👍

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Fridaaaa
2013-05-09 17:39
#10

#8 Vore dock bättre utan den hoppade "smilisen" även fast den är söt.
Mest irriterande tycker jag 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2013-05-09 17:42
#11

Håller med Frida.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2013-05-09 18:08
#12

#8 ett tips är att ta bort den där smileysen. Den är enerverande och får nog motsats effekt än den du önskar för din länk

sanne62
2013-05-09 18:16
#13

smaken är som baken …

smileysen stannar 😃

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Honestyisdead
2013-05-09 18:46
#14

Jag hoppas det blir förbjudet att ha sådant i sina signaturer.
Vi som redan har koncentrationssvårigheter får det ännu jobbigare att läsa då det ständigt hoppar något på skärmen. Men det är inte viktigt antar jag?

Fridaaaa
2013-05-09 18:47
#15

Håller med Hera 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Angelfish
2013-05-09 19:04
#16

Håller helt med Hera.

Andina
2013-05-09 19:23
#17

Men visst togs väl möjligheten bort, för inte så länge se'n, att ha animerade bilder i signaturen??? Jag kan inte ha drömt det - även om jag drömmer mycket… ! 😮🤔

(Edit: kom just på, det måste ha varit endast i avatarer animerade bilder inte längre kan användas…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Marinas Mix
2013-05-10 05:26
#18

Andina, det var gifar i avataren som togs bort. Däremot finns det många diskussioner om bilder i signaturerna.
Jag håller med er om att det är enerverande att ha något sådant studsande rörligt i en signatur.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niklas
2013-05-10 07:54
#19

Vi ska ta bort möjligheten att ha bilder i signaturer just därför att det irriterar många och signaturerna är inte tänkta att ta fokus från diskussionerna.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Angelfish
2013-05-10 08:15
#20

Jag önskar ni kunde ta bort signaturerna helt och hållet. Eller att man kunde välja om man vill se signaturerna eller ej.

Annons:
Fridaaaa
2013-05-10 08:42
#21

#20 Signaturen är väldigt bra! Då ser man t.ex lättare om någon är Medarbetare eller Sajtvärd på någon sajt (majoriteten skriver ju det där) osv, tycker att det är väldigt bra.*Då är det bättre om man tar bort, så att man enbart kan ha text i signaturen 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Angelfish
2013-05-10 10:40
#22

#21 Nej, jag tycker inte alls att signaturer är bra. Dom är bara jobbiga och distraherande för mig. Därför tycker jag det skulle vara bra om man kunde välja om man vill se signaturer eller ej (nu vet jag ju inte om det är något som ens är genomförbart överhuvudtaget) så kan dom som vill se signaturer se dom och dom som inte vill se dom slipper det.

Sen gillar jag egentligen inte smileysarna heller men så länge dom åtminstone inte rör på sig så går dom väl an.

Marinas Mix
2013-05-10 10:45
#23

Jag tycker signaturerna är bra om de är korta och koncisa. Att tala om i signaturen var man är sajtvärd/medarbetare, ser jag bara som positivt. för då vet folk var de kan hitta en, om de behöver.

Som det var förut när man kunde ha långa dikter, var jobbigt. Sedan ska vi tänka   på dem som använder skärmläsare.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Honestyisdead
2013-05-10 11:41
#24

Så bra niklas! Det är uppskattat :) Så korta signaturer som det är nu gör mig inget. Var jobbigt innan som sagt när det kunde vara hela noveller.

DesK
2013-05-11 08:48
#25

Niklas jag skulle uppskatta mycket om ni tar bort möjligheten att ha bilder och rörliga smileys i signaturerna. I och med att signaturerna är så korta nu, tycker jag att det är bra att de finns.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[millieteresia]
2013-05-11 18:37
#26

Ja bort med alla irriterande, rörlia saker👍

Upp till toppen
Annons: