Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 638 ggr
wiis
2013-05-24 01:52

Spara Artiklar

Är inte helt säker på att det här hamnar riktigt rätt nu, men ni får gärna flytta tråden om det inte stämmer. ;)

Jag har tänkt på att det skulle vara jättebra om man kunde spara artiklar som drafts; alltså om man skulle kunna skriva - eller påbörja - en artikel och sedan spara den utan att publicera den på en gång. Det skulle underlätta en del att ha den funktionen tillgänglig, om man nu inte skulle kunna avsluta en text på en gång, men ändå vill ha den redo på iFokus nästa gång man loggar in.

Mvh Isabelle

Annons:
annia1
2013-05-24 02:10
#1

Inte hundra på vad du menar. Men du kan skapa en kategori på din sajt för artiklar under arbete.

Du gör på samma sätt som du skapat de andra artikelkategorierna. Det som skiljer är att du i högra kolumnen markerar admin då ser bara du (och sen ev medarbetare) den kategorin. Där kan du lägga hur många artiklar du vill tills du vill publicera dom då bara flyttar du dom till den kategorin dom ska ligga i. Enda är att dom får ju det datum du har när du börjat skriva dom.

Ett annat alternativ är anteckningsblocket. Om du håller ner tre knappar samtidigt ctrl skift a så dyker det upp en popupruta där du kan skriva. Kom bara ihåg att spara innan du stänger popupen.

.

wiis
2013-05-24 02:44
#2

Haha, se där; det var väl ungefär något sådant jag menade. Att jag inte tänkte på det, då! 🤔

Mvh Isabelle

annia1
2013-05-24 02:51
#3

Det som ligger framför näsan är väl det man brukar missa. 😉

.

Upp till toppen
Annons: