Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 5062 ggr
pistenbully
2013-05-28 12:18

Nätverksfel

Så för jag klickar in på en tråd påstår min mobil att det är nätverksfel. Trotts att jag har full täckning här på jobbet och jag kan gå mellan olika sajter så länge jag inte klickar på någon tråd. Förmodligen kommer jag Into kunna läsa era svar om inte detta ger sig utav sig självt. Någon som har samma problem? Har det blivit något fel med sajten?

Annons:
JHLL
2013-05-28 14:32
#1

Pröva sajterna mobil och iphone iFokus. Denna support gäller iFokus.

Anna4077
2013-05-28 18:25
#2

det är ju inte telefonen det är fel på utan på ifokus sida där det jobbar sig? då är detta rätt ställe. jag har iallafall samma problem, hållit i sig hela dagen.

Anna och taxen Max

Erik
2013-05-29 11:48
#3

#0, 2 - På vilket sätt påstår den att det är nätverksfel? Syns det i sidan på något sätt, eller vad är det som händer? Vad har ni för telefon/webbläsare?

-- erik

Anna4077
2013-05-29 14:10
#4

jag får upp en fel sida och en liten ruta där det står 'nätverksfel' och ber mig kolla om jag har teckning till nätet och prova igen senare. alla andra sidor jag surfat på de senaste två dagarna har funkar och det funkar att gå in på själva iFokus men inte öppna någon tråd. Hoppas du förstår hur jag menar. Är väldigt dålig på tekniska grejer

jag har en Samsung galaxy s3

Anna och taxen Max

pistenbully
2013-05-30 06:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack för era svar! Idag äntligen kom jag in, hoppas att det som var problemet löste sig utav sig själv. Jag har saknat att kunna använda denna sida. Tror dock inte att det var fel på mobilen då jag kunde bläddra mellan sajterna och Maila men inte öppna trådarna. Därav har jag inte heller kunnat läst era svar trotts att jag såg att ni hade svarat. Bifogar en skärmdump på hur det såg ut. Jag hade täckning så det var ej problemet :-/ Skärmdumpen är dock tagen hemma och då har jag dålig täckning, när jag är på jobbet har jag full täckning och problemet löste sig inte då heller. Tack iallafall,jag hoppas att det fungerar nu :-D

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[VSK]
2013-05-30 07:21
#11

#5-#10

Du har för dålig täckning. Du kör på Edge. Har man så dålig bandbredd så kan det bli flera kopior av dina inlägg som du ser.

Således inget fel på iFokus, utan det är din bandbredd. När du får nätverksfel så har du yuppie tajmat ut.

pistenbully
2013-05-30 07:22
#12

Förlåt att jag spammat tråden, jag jag skickat mina inlägg har nätverksfels sidan kommit upp och då har man fått backat och provat igen. Ber om ursäkt för detta. Hoppas att det nu fungerar för mig =)

pistenbully
2013-05-30 19:50
#13

#11 på jobbet har jag bästa teckning, skärmdumpar är tagen hemma där jag är väl medveten om den dåliga teckningen. Det har dock fungerat förut. Något verkar tydligen vara fel på mobilen ändå, lånar sambons mobil nu och det fungerar. Anledningen till alla meddelanden var för att denna rutan kom upp och då backade jagoch ggjorde om, ber om ursäkt för det :-/ Får prova att uppdatera mobilen och hoppas att det fungerar, annars får jag lägga ner :-(

Annons:
Anna4077
2013-05-31 14:41
#14

jag har ingen problem med min teckning. kommer in på sambons telefon med samma abonnemang. hoppas det går över snart. provade att uppdatera telefonen men det hjälpte inte. men men det löser sig säkert snart

Anna och taxen Max

Upp till toppen
Annons: