Annons:
Etikettövrigt
Läst 1195 ggr
blondifire
2013-06-01 06:41

som ny sajtvärd..

undrar om meddelnadet som går ut till nyreggade medlemmar på ens sajt,går det ut per automatik och om inte hur vet jag när nån ny reggat sig ? sen var hittar j välkomstmeddelandet,borde antagligen ändras i det om vem som är Sajtvärd o Medarbetare

S*Winsnes Wilda

Annons:
Amandla
2013-06-01 11:01
#1

Det är en fråga för värdsajten, eftersom det handlar om sånt som bara vi sajtvärdar kan göra😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
annia1
2013-06-01 16:36
#2

blondifire vet inte om du hunnit få svar på annat håll.

Välkomstmeddelande går ut automatiskt när en medlem endera registrerar sig som medlem eller lägger till sajten som favorit. Och det är automatiskt du som värd som står som avsändare.

Du har två sätt du kan se vilka medlemmar som är nya. Du kan endera gå in i din egen meddelandebox och där under mappen skickat ligger de välkomstmeddelande som skickas. Eftersom du är ny som värd så kanske inte finns nåt där än. Annars kan du gå in på medlemslistan. Längst upp finns de 5 senaste tillkomna medlemmarna på din sajt.

När det gäller ändra välkomstmeddelande. Om du går in på sajtadminstration uppe till höger inne på din sajt, så i vänstra sidan så finns en rubrik välkomstmeddelande. Där kan du om du vill ändra i texten.

.

blondifire
2013-06-01 19:14
#3

aha,tack för svar trots fel forum :-)

S*Winsnes Wilda

vallhund
2013-06-02 04:27
#4

#2

Stämmer inte. Jag fick svar från en som fått välkomstmeddelandet, visserligen stod jag som avsändare men meddelandet var undertecknat med förra värdens nick.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

blondifire
2013-06-02 04:52
#5

nu har jag ju redan ändrat i det meddelandet så går det ut automatiskt står mitt namn där :-) men jag hittar inte värdsajten :-/

S*Winsnes Wilda

vallhund
2013-06-02 05:25
#6

Har du inte fått ett pm från Nicklas med en länk att följa?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Niklas
2013-06-02 07:36
#7

#5: Det är för att vi inte är färdiga. Läs mailet du fick av mig en gång till. Framför allt sista meningen. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

annia1
2013-06-02 14:47
#8

vallhund texten i själva pm:et är inte automatiserad utan nåt som varje värd skriver in vad som ska stå. Så du får gå in och ändra i texten så du får den som du vill ha den.

.

vallhund
2013-06-03 04:19
#9

#8 Det gjorde jag när en ny medlem svarade till mig, det var först då jag upptäckte det.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: