04 Fel och Buggar

Problem med Bokmärken

2013-06-06 21:51 #0 av: [Memento Mori]

Hej, ibland så funkar inte "bokmärk"-knappen för mig, varken att den börjar eller slutar följa tråden ("ta bort bokmärke" även om jag inte skrivit i tråden så fortsätter jag följa den, krysset i sidomenyn fungerar dock). 

Är egentligen inget större problem och om man klickar flera gånger så fungerar det tillslut men kan vara något irriterande ibland. Finns det någon lösning på detta? 

Använder Chrome. 

Anmäl
2013-06-06 22:35 #1 av: Swadika

Har även det problemet och då framförallt "Ta bort bokmärke" det fungerar aldrig för mig, för det kommer upp i uppdaterade inlägg, men om jag kryssar så försvinner den.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2013-06-07 08:24 #2 av: [Memento Mori]

#1 Använder du Chrome? Funderar om det är något problem med webbläsaren. 

Anmäl
2013-06-07 08:50 #3 av: Swadika

Yees använder chrome :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2013-06-07 12:37 #4 av: [Memento Mori]

Yup, provade precis med Explorer och där funkade bokmärkena som de ska, typiskt Chrome att krångla så.. Cool

Anmäl
2013-06-07 13:26 #5 av: Alex

Jag testade och det var samma sak för mig, tråden dyker upp bland de uppdaterade trots att jag tagit bort bokmärket, så jag har rapporterat detta vidare. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2013-06-07 14:17 #6 av: Niklas

Okej. Jag lägger in det på vår lista.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2013-10-19 14:09 #7 av: Ove-D

Hur gör jag om jag inte längre vill följa en tråd som jag skrivit i?

Anmäl
2013-10-19 14:27 #8 av: Hera

7 du klickar på krysset bredvid tråden när den dyker upp bland uppdaterade inlägg.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.