Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 2074 ggr
JohannaEkroth
2013-06-09 22:59

Blockerade medlemmar

Det finns en medlem på iFokus som jag har haft ett bråkigt förflutet med och som vägrar lämna mig ifred trots att jag har blockerat denna dryga person. Medlemmen rör mig förvisso inte i ryggen då jag har förlåtit och gått vidare för vissa kommer alltid att vara 🤐. Men medlemmen fortsätter att förfölja mig.

Nu har denne börjat kontakta mig via att köpa prylar ur Guldshopen och skriva meddelanden i dessa. Och dessa bara poppar upp. Man kan inte välja att inte läsa dessa. 

Jag bryr mig egentligen inte, men det är jobbigt med dessa som poppar upp, särskilt av medlemmar som tillhör det förflutna och man har lämnat bakom sig… trodde man.

Blockeringen borde även gälla gåvor från shopen.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
Honestyisdead
2013-06-09 23:40
#1

Ja det borde verkligen gälla alla sätt man kan kontakta andra medlemmar.

Amandla
2013-06-10 00:08
#2

Jag har också haft problem med ovälkomna gåvor från guldmyntshopen och tog upp det med Niklas då (i vintras), så jag tror att det står på killarnas att göra-lista.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Niklas
2013-06-10 07:08
#3

#2: Det stämmer.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

JohannaEkroth
2013-06-10 12:49
#4

Niklas - Tack för svar! Hoppas det sker snart. 🥵

Först var medlemmen trevlig och jag svarade trots att denne betedde sig mycket konstigt i sitt sätt att skriva, och jag förstod sedan att det enbart var för att klanka ner på mig. Vilket denne inte lyckas med och då blir denne bara mer frustrerad och elak.

Fick nyss en elak gåva för att jag hade skrivit på support och jag inte nämnt att jag svarade denne. Jag svarade lugnt att om inte denne varit elak skulle jag aldrig ha skrivit på support. Att denne håller på och försöka klanka ner på mig och kallar mig olika elaka saker i dessa gåvor rör inte mig i ryggen. Jag har gått vidare och tar inte åt mig. Men jag trodde någonstans att vuxna personer borde kunna bete sig som vuxna.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Skogshumblan
2013-06-10 16:18
#5

Höstlegenden, ush så jobbigt. Hoppas du får vara ifred. Niklas, tack för att ni hela tiden jobbar för att förbättra sajten, ni gör ett kanonjobb!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Darwin3
2013-07-10 17:48
#6

Så nu kan använder man blockat inte längre skicka gåvor till en.

/Björn

Hip hop! blip plop!

Annons:
Amandla
2013-07-10 18:38
#7

Tack! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
2013-07-10 18:39
#8

En fråga bara, är det samma inställning som för att spärra pm?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Honestyisdead
2013-07-10 18:45
#9

8 det gäller alltså blockering av andra medlemar så dr inte kan kontakta dig.

Amandla
2013-07-10 18:48
#10

Ja det förstår jag ju och det vet jag hur jag gör. Det jag undrar är hur jag spärrar någon från att skicka guldmyntsgåvor, och om det är samma inställning (på samma ställe) som jag spärrar pm.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Honestyisdead
2013-07-10 18:50
#11

10 det ingår i blockeringen.

Amandla
2013-07-10 18:56
#12

Tack 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Niklas
2013-10-07 13:52
#13

Nu är det fixat så att man inte kan skicka till dem man har spärrat som avsändare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
[Nathalie62]
2013-10-07 16:22
#14

Jättebra Niklas 😃

Ljusa
2013-10-12 22:11
#15

Super bra att det löste sig :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Upp till toppen
Annons: