Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1119 ggr
DwarfHamster
6/12/13, 8:55 AM

Hästar iFokus

Jag tycker att det borde finnas allmänt HÄSTAR iFokus! Jag vet att det finns galopp iFokus och Dressyr och sånt.. Men hästar iFokus skulle typ vara hur det är att ha en häst och tips på rykning och sånt.. Är ganska besviken att det inte finns det.. Jag är dock för ung för att starta en så om någon tycker samma som jag skulle jag uppskatta om någon skulle starta en!

Annons:
Fridaaaa
6/12/13, 8:56 AM
#1

Jag tycker det är onödigt, finns ju olika rassidor, även ridsport, ridtravade, dressyr mfl

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gronstedt
6/12/13, 9:07 AM
#2

Ridsport.iFokus fyller den funktionen, tycker jag.

DwarfHamster
6/12/13, 9:21 AM
#3

Okej!

Magi-cat
6/12/13, 12:26 PM
#4

Jag tycker hästar iFokus vore kul….Tror att det skulle samla många..

Ridsport finns ju visserligen och alla specialsidor, men hästar är mer än ridsport och en samlingssida tror jag skulle ha sin plats…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Aribigga
6/12/13, 6:03 PM
#5

Man tar ju upp jättemycket hästfrågor på ridsport så ser ingen som helst anledning att skapa en till sida som kommer innehålla typ samma saker…

lurvponnyn.vimeddjur.se

Tazzar
6/12/13, 6:38 PM
#6

Jag gillar hästar, men kan dock särskilt mycket om hästar alls så det här låter kanske korkat - kan man inte ha en häst utan att hålla på med ridsporter eller någon speciell ras? 
Eller vara allmänt hästintresserad men inte veta vilken sajt man hör till? Hästar iFokus tycker jag låter som en bra idé. Om det finns för mycket hästsajter kan väl kanske någon byta namn istället?


Annons:
Aribigga
6/12/13, 6:42 PM
#7

Grejen är det att ridsport handlar inte om ridsport, hela sajten handlar om allt som har med hästar att göra. Varför duger inte den?

lurvponnyn.vimeddjur.se

Honestyisdead
6/12/13, 6:48 PM
#8

7 så namnet är missvisande?

Gronstedt
6/12/13, 6:59 PM
#9

#8: Ja, namnet är nog lite missvisande. På Ridsport.iFokus finns folk från alla ridgrenar + körning och allt man kan göra med en häst utan att sitta på den eller sätta seldon på den. Där finns också många trådar om skötsel och utrustning och om olika "filosofier" inom hästhantering.

Maria
6/12/13, 7:00 PM
#10

Men om man tittar på andra djursidor så finns ju bland annat massor med raskattsidor och huskatter, katter och likadant med hundar så det kanske skulle funka även med hästar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gronstedt
6/12/13, 7:02 PM
#11

#10: Det är ju i praktiken så det är, eftersom Ridsport har blivit den där generella sajten för allt som har med hästar att göra.

TatsuOni
6/12/13, 7:22 PM
#12

Jag tycker att det skulle vara roligt med hästar i fokus:)


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Emma.
6/14/13, 9:01 AM
#13

Hej, Jag hade tänkt starta upp en sajt om just Hästar. Men Ridsport visar sig vara hästsajten. Här ser ni meddelandet från Niklas. Jag själv tycker också att namnet är lite missvisande.

Ridsport iFokus är en allmän hästsajt där både hästsport, skötsel och annat diskuteras. Utöver den har vi dessutom 114 rasspecifika sajter, samt sajter om natural horsemanship och hästmassage.

​Längst ner på sidorna på iFokus hittar du en lista över alla sajter vi har. 

​ 

Vänliga hälsningar, Niklas

Medarbetare på: Weight Pull

Annons:
Stephanie
6/14/13, 9:08 AM
#14

Borde inte ridsport döpas om till hästar om den nu tar upp allt, även sånt som inte har med specifikt ridsport att göra?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Emma.
6/14/13, 9:08 AM
#15

#14 Ja, det kan man tycka.

Medarbetare på: Weight Pull

DwarfHamster
6/16/13, 12:46 PM
#16

Ok.. DÅ tror jag att någon kan börja stänga tråden.. För det kan inte jag.. :D

Upp till toppen
Annons: