Annons:
Etikettfunktioner
Läst 3411 ggr
SaraUllis
6/22/13, 4:43 AM

Avsluta min sida

Jag svär aldrig men nu blir jag så ledsen, arg och besviken så jag måste säga FY för I Tusan. Har hållit på i 2 timmar med att skapa mig en sida här för jag trodde det var seriöst. När jag kände mig klar och skulle spara/publicera mig och mina ord så försvann allt,,, BORTA!!! Lycka till ni alla som är här. Jag tar mina känslor, minnen, upplevelser och funderingar till ett ställe som fungerar. MEN Om någon vill vara snäll och prata med mig om ätstörningar (känner mig fet fast alla runt mig säger att jag är spinkig) eller ångest, eller vad som helst som någon vill lätta sitt hjärta om så finns jag där oxå!
ullisahlen@bredband.net

SaraUllis

SaraUlisHjärta

Annons:
Fridaaaa
6/22/13, 10:39 AM
#1

Det finns ju många olika sidor på iFokus. Man kan ju inte dra alla över en kam.
Och ett tips är att prata med sajtvärden på just den sidan om hur du känner,om du har blivit behandlad dåligt osv, så brukar det lösa sig 🙂

Synd om du skulle avsluta ditt konto.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emo
6/22/13, 11:38 AM
#2

Vad för någon sida försökte du "skapa" på detta forum?

Varför sparade du inte ditt arbete medan du höll på?

Jag förstår inte vad du vill ha hjälp med här på *SUPPORT*. Försök beskriva problemet, så att du kan få hjälp.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Maria
6/22/13, 12:24 PM
#3

Det låter som du försökt skapa en presentation som sedan försvunnit utan att du sparat, är det rätt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
6/22/13, 1:03 PM
#4

Saraullis, tekniska problen kan alltid uppstå, därför bör man alltid spara texten på sin dator som back up. iFokus är ett seriöst forum.

bamse6311
6/22/13, 10:00 PM
#5

Säger som de andra här att det är ju vettigt att spara efterhand som man skriver.

Har själv också råkat ut för samma sak som dig att jag skrivit ett långt svar på inlägg och när jag tryckte på "Publicera kommentar" så försvann allt.

När jag numera skriver ett lång inlägg så sparar jag det först på ett textdokument innan jag trycker på "Publicera kommentar" knappen.

Det kan till exempel vara att jag skrivit en tutorial till någon som undrat över hur man gör redigering på Gimp.

En sådan tutorial kan blig ganska lång och då är det ju väldigt tråkigt om allt skrivande man lagt ner bara försvinner.

Hoppas att du skriver ner allt en till gång så att du får den presentation som du vill ha.
(Glöm då som sagt var inte att spara på ett textdokument innan du skickar)

Bästa hälsningar,
Bertil

Emo
6/23/13, 6:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ett tillägg till #5 Om du går omvägen över ett dokument med formatering, se då till att formateringen inte följer med till iFokus och gör texten svårläst.

Då kan det bli så här. De svarta strecken som döljer text har jag satt dit för att det ska vara svårare att se vem som lagt ut ett sådant inlägg här på iFokus.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
bamse6311
6/23/13, 7:28 AM
#7

@#6 Emo

Tackar för ditt inlägg.
Nu är det ju mitt inlägg på två olika trådar i sajten "Matlust" här på iFokus som du refererar till.

Faktum är att jag själv blev konfunderad när jag klistrat in det och innan jag tryckte på "Publicera kommentaren" knappen.

Har gjort på samma sätt tidigare och då har det inte blev så.

Jag blev alltså själv ställd och funderade över hur jag skulle kunna ändra det.

Nu använder jag Open Office och sanning å säga så använder jag det mest till recept som jag skall spara.

Förstod helt enkelt inte med det inlägget hur jag skall ändra det i OO så att det blir rätt.

Satt först och funderade på om jag skulle ladda ner Libre istället men det hade väl kanske inte blivit på något annat sätt där.

Bästa Emo, är alltså helt medveten om att formateringen blev sådan när jag kopierade min text här på iFokus och lade det på ett OO textdokument

Tur var väl det i all bedrövlighet för när jag tryckte på "Publicera kommentar" knappen så försvann all som jag skrivit ut i tomma luften.`

Hade då som sagt hela inlägget kvar på OO där jag sparat det och det såg ut så där men hur tusan jag skulle/skall formatera det så att det blev som jag skriver här på iFokus begriper jag helt enkelt alltså inte.

Tyckte dock att det var bättre med ett sådant eller rättare sagt med sådana inlägg eftersom jag publicerat det på tre olika trådar här på iFokus än inga inlägg alls.

Ser gärna och med glädje en tutorial om hur man/jag skulle göra på OO för att det skall bli rätt.

Bästa hälsningar,
Bertil

Emo
6/23/13, 7:43 AM
#8

#7 Hoppas någon nappar på ditt förslag om en tutorial för Open Office.

Jag har några enkla om hur man skriver artiklar i Anteckningar och hur man gör med bilder, som ska visas på iFokus.

http://parlpyssel.ifokus.se/articles/518f5038ce12c471970041e6-artikelskrivande-pa-ifokus-del-1?articles-1

http://parlpyssel.ifokus.se/articles/518c960b8e0e743265003ab6-bilder-pa-ifokus?articles-1

När jag får tid och kan mer om vissa program, så kommer jag att lägga ut fler artiklar. För mera avancerade användare finns det flera sajter här på iFokus med bra information, så jag försöker hålla mig till grunderna - och eventuellt bygga på artiklarna, precis som jag gör med serien Kul med bollar.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

bamse6311
6/23/13, 8:24 AM
#9

@#8 Emo

Hej igen och tack för ditt svar.
Skall kolla dina länkar.

Normalt så brukar jag räkna mig själv som ganska hyfsad på olika programvaror men vad som hänt med mitt OO nu begriper jag inte riktigt och får ta en ordentlig koll.

Själv så hjälper jag då och då till med tutorials om Gimp när någon har ett problem/fråga.

Nu är det ju ett så oerhört stort program så jag kan väl själv inte mer än en liten liten del av det men det lilla som jag kan replikerar jag ibland och skriver tutorials på oilka frågeställningar.

Trevlig Söndag Emo och alla andra på tråden.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: