Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 2518 ggr
Lina Strindlund
2013-07-27 21:01

Städning iFokus? :)

Hej!

Finns det något forum här som handlar om städning? Det skulle vara väldigt intressant (alla måste ju städa…) tycker jag!

MVH /Motvillig men ibland ivrig hobby-städare


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Annons:
dolfen
2013-07-27 21:12
#1

Själv är jag i första hand ickestädgalning. 😎

Fast när jag väl städar, (då dammråttorna har nått ofantliga volymer) kan jag ibland (betonar ordet "ibland") få för mig att småpilla med saker som jag (nästan) aldrig städar. ☺️
Kanske sajten Hemmet är ett bra forum för städtankar!?

Maria
2013-07-27 22:19
#2

"Hemmet iFokus" kanske är en sajt som passar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lina Strindlund
2013-07-27 23:17
#3

jo, kanske det, har nyss gått med där… tack,


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Lina Strindlund
2013-07-28 12:00
#4

Men varför finns inte ett eget städ-ifokus?! alla måste ju städa… särskilt de som har djur hema, vilket många här på iFokus har.

På hemmet iFokus finns ingetn flik som heter städning :P men har mailat sajtvärden….

någon som vill vara med o diskutera städning? :D


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Maria
2013-07-28 12:09
#5

#4 Jag tänter lite som så att iFokus alla sajter handlar om "intressen" och även om alla städar så kanske det inte är favorithobbyn😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Rita-S
2013-07-28 12:37
#6

det är ju bara att fråga ifokusgrabbarna om att starta en sådan sajt om man har interesse vid att hålla i den, men själv skulle jag nog inte vara på den sajten då jag försöker glömma städningen mellan slagen 😞

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Lina Strindlund
2013-07-28 20:27
#7

OK, men det är ju även forum som handlar om tex cancer mm. Så det handlar väl om allt möjligt i livet, iFokus? 🙂

Jag skrev här och trodde att jag skulle fåsvar av de som styr iFokus… men vars ska jag skriva o fråga då? 🤔


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Rita-S
2013-07-28 20:37
#8

Skicka PM till Nillas eller Staffan och fråga om det :) Då ser dom det snabbare! Dom kollar även in här när dom hinner, men dom ser sina PM dagligen.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Maria
2013-07-28 20:55
#9

#7 De som "styr" iFokus startar inga sajter utan de ger oss andra möjligheten att Starta en sajt som man har intresse/erfarenhet av.

Har du en bra idé kring en sajt om städning så skicka in den.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

InkaAthilea
2014-02-01 10:41
#10

Jag skulle tycka att det var bra med en sida. Allra hrlst få lite tips på miljövänligare städning, så man slipper köpa hem en massa kemikalier. Lite.tips och trix är alltid bra när det gäller städning. :)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[per50]
2014-02-01 11:10
#11

Städa kan väl inte vara så svårt fast det inte är det roligaste som finns

InkaAthilea
2014-02-01 11:27
#12

Hehe. Svårt. Nej. Men ett o annat problem kan ju dyka upp. Hur man får väck vissa fläckar t.ex, pälsängrar, m.m

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Niklas
2014-02-01 21:38
#13

#7: Jag har inte mycket mer svar att ge än de andra. Om du menar att du är intresserad av att starta Städning iFokus behöver du bara skicka en intresseanmälan till mig eller Staffan. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
[etsan]
2014-02-02 13:17
#15

Skulle vara kil med sån sajt! : /Städgalen tjej

dolfen
2014-02-02 19:35
#16

Jag är övertygad om att Adrian Monk skulle vara den första att vilja vara med i en sådan sajt (förutsatt att trådarna har jämnt antal kommentarer, och så vidare). :)

http://www.youtube.com/watch?v=7asXAbpLi3w

Sofy
2014-02-03 20:31
#17

Det skulle vara en sajt jag besöker flitigt, annars hade det vart roligt att städa liv i hemmet-sajten med just det ämnet då de tillhör varandra.

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Rita-S
2014-02-05 17:15
#18

Finns iaf en ny sajt nu om husmorstips där man även kan diskutera sådana saker brevid hemmet iFokus exempelvis :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: