Annons:
Etikettövrigt
Läst 664 ggr
ALPHIRA
2013-08-03 21:18

Vad gör jag för fel?

Har försökt lägga in en ny medlem på en sajt. Då har jag skrivit hennes namn, LÄGG TILL och SPARA och hennes namn dyker upp i medlemslistan. Men hon får aldrig någon gå in -inbjudan under "Mina iFokus-sajter.

Annons:
annia1
2013-08-03 21:31
#1

Är lite osäker på vilken del du vill ha hjälp med, även osäker på vad du menar med sista.

När hennes namn dyker upp i listan så går du ute till höger och där öppnar "rullgardin" och ändrar där till "medlem i privat sajt" sen klickar du på spara.

Det finns ingen speciell inbjudan under mina ifokus-sajter. Utan hon får klicka på den oranga listen där det står "gå med i sajtnamn ifokus" Då kommer sajten läggas till som favorit. Så du får först ge henne adressen till sajten i ett pm.

.

ALPHIRA
2013-08-03 22:01
#2

Förlåt. Jag menade den oranga lista.

Jag gjorde kanske saker i fel ordning: namn-lägg till-spara-rullgardin.

Rätta ordning kanske ska vara: namn-lägg till-rullgardin-spara.

annia1
2013-08-03 22:11
#3

För att det inte ska bli missförstånd. När hon går in på sajten finns inte den oranga listen där då. För den ska finnas där. Hon måste vara på själva sajten för att se den oranga listen.

Ja det sista du skriver är rätt ordning.

.

ALPHIRA
2013-08-03 23:04
#4

Förut fanns inte den oranga listen där.

Nu vet jag att gjorde saker i fel ordning

Gjorde ett nytt försök med rätt ordning. Så jag tror att hon nu ser även den oranga listen. Fast jag vet inte, har inte fått kontakt med henne.

Har pm:at adressen.

Tack för hjälpen. Ni är duktiga där i SUPPORTen.

annia1
2013-08-03 23:12
#5

Hon borde sett den oranga listen i alla fall när hon var på just den sajten. För den ska finnas där även om man inte har tillgång. Jag tror jag vet vilken sajt det gäller så jag skickar dig ett pm med hur det ser ut för mig fast jag inte har tillgång.

Så ser hon inte den oranga listen när hon är på just den sajten så är det nåt fel.

.

Upp till toppen
Annons: