Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1649 ggr
tlover
8/5/13, 9:27 AM

Bågskytte i fokus?

Hej

Jag tycker att det skulle vara intressant med ett "bågskytte i fokus"

Jag tänker att det kan ha varit fler som tänkt i samma bana men inte vetat ifall det funnits nog med intressenter men här finns en intressent.

Jag vill däremot inte vara värd då jag inte är nog kunnig i området än men om det behövs skulle jag kunna tänka mig vara Medarbetare, i alla fall tills nån bättre dyker upp.

Man kan ju ha om byggande av pilbågar, tävling, traditionella bågar, morderna bågar, bågskytte från häst m.m.

Jag tänker att om jag håller iden för mig själv vet man ju inte om det finns andra som är intresserade

l'm back

Annons:
Mantissa
8/5/13, 9:32 AM
#1

Jag hade blivit medlem 🙂
Är inte bågskytt, men vill vara

agneta-43
8/5/13, 8:20 PM
#2

Jag hade med blivit medlem utan att tveka och jag både är Bågskytt och älskar det 🙂 däremot kan inte heller jag detta med värdskap på jag är urusel på datorer, jag kan bara och eller knappt stava 😃 Men vill någon hålla i det så är jag med 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Magi-cat
8/5/13, 9:42 PM
#3

#2 Agneta, det skulle du klara galant!! Dessutom är du både kunnig och sprider entusiasm för bågskyttet! 🏆

Jag tycker det skulle vara kul med en sådan sajt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

agneta-43
8/5/13, 9:47 PM
#4

Magi-catt jag vet ju inget om att starta och hålla en sajt 😮 men tack för att du tror på mig goa du 🌺 🙂 Jag vet att jag skulle kunna skriva en del om vad jag tabbat mig i och vad mina kära medskyttar lärt mig och mycket annat om envishet och ja prata skavsår i öronen 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

Magi-cat
8/5/13, 9:48 PM
#5

#4 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rita-S
8/5/13, 10:00 PM
#6

Du behöver inte kunde så mycket själv. Det är hyfsat lätt att lära sig, och om du undrar på nåt medan du håller på att sätta i ordning sajten har du tillgång på värdsajten och kan ställa fråger där om hur du gör si och så. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
agneta-43
8/5/13, 10:11 PM
#7

Det verkar och låter bra, men jag vet inte hur jag skulle klara och hinna med att vara aktiv på det sättet, jag har en hel del med mitt jobb och har fått nya arbetstider så jag vågar mig helt enkelt inte på detta i hur jag känner nu. Hoppas det finns någon annan eller annars lär det nog dröja innan jag fått fäste min min nya tillvaro på jobbet i nya lokaler, nya och gamla barn och både nya och gamla kollegor… tiden får visa vad som sker, kanske någon annan tar det eller… 🤔

Medarbetare på Druid & Shaman 

Rita-S
8/5/13, 10:15 PM
#8

Det är ju en annan fråga, men det jag vill fram till är att om du ser att du har tiden så är inte kunnskaperna om hur du startar och driver en sajt nåt som skall stoppa dig. Det finns massor med folk som kan hjälpa dig där :) Det du behöver ha med från början är interesset, tiden och en viss mängd kunnskap om ämnet.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

agneta-43
8/5/13, 10:28 PM
#9

Tack Rita 🙂 Jag är glad att du berättar och tar det med mig till senare då jag är rädd att jag just saknar tiden, intresset finns om det finns folk som vill vara med och ja, som jag skrev är jag bågskytt sedan snart två år tillbaka och älskar det 🙂 och skjuter flera gånger i veckan antingen ute eller inne beroende på årstid. Vi har en skara på tre i familjen av fem som har fastnat för sporten så det jag inte kan kan de 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[VSK]
8/5/13, 10:35 PM
#10

kan tillägga att jag och agneta är med på samma sajt (no name) och jag vet att hon är grym på båge och allt vad det innebär. -så agneta shot 😃

agneta-43
8/5/13, 11:10 PM
#11

Söta VSK 🙂 Tack för att du är så go 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[VSK]
8/5/13, 11:16 PM
#12

😛

gromar1942
8/8/13, 12:35 PM
#13

Kan upplysa om att vi pratar en del om bågskytte på Sport iFokus

Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus

Annons:
Magi-cat
8/8/13, 2:36 PM
#14

#13 Vad bra! Men kanske det ändå vore bra med en egen sajt för just bågskytte? Man kan vara heeelt ointresserad av annan sport, t.ex. men ändå intresserad av just bågskytte….🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Catwoman
8/8/13, 3:34 PM
#15

#14 Då hoppar man bara över trådarna som inte är bågskytte. Bågskytte har en egen grupp i forumet precis som de flesta andra sporter har egna grupper.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Magi-cat
8/8/13, 3:47 PM
#16

#15 Ok, jag förstår. 😃

Jag tänkte mest på att man kanske inte tänker på att söka där…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Leffe
8/8/13, 4:12 PM
#17

På Sportsajten pratar vi alla sporter som inte har egna sajter på iFokus.

Förhoppningsvis så kommer det fler enskilda sportsajter och då finns ju redan hoppas vi en hel del medlemmar på sportsajten som vill vara med i "sin" sportsajt.

Självklart kommer de få veta via Sport iFokus att det kommit en sajt på iFokus i deras sport.

Upp till toppen
Annons: