Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 837 ggr
Lena
2013-10-13 10:44

PM - det blinkar utan att det är nytt PM

Har sedan ett dygn tillbaka problem med meddelandefunktionen. Den blinkar och markerar att jag fått ett PM. Men när jag öppnar inkorgen finns det inget nytt PM där.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
VildaVittra
2013-10-13 10:50
#1

Kollat under systemmeddelanden?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[dvärghamster Uppfödning]
#2

Detta har hänt på många och det är en bugg!

beem
2013-10-13 10:53
#3

Det är inte så att ni missar det. Svarsrutan ligger längst upp numera så man måste scrolla ner för att se meddealandet.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Lena
2013-10-13 12:08
#4

Nej då jag har inte missat meddelandet. Nya meddelande är ju även fetmarkerade. Har för säkerhets skull även klickat på de meddelande som ligger först och som jag redan läst. Och det där med rutan har jag upptäckt att den är ändrad. 

Verkar mera som det är en bugg.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fridaaaa
2013-10-13 13:03
#5

#4 Kollat systemmeddelande som #1 föreslog? De ligger ju inte bland vanliga meddelande.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
2013-10-13 13:05
#6

Lena; och du har kollat då det inte är ett systemmeddelande? De finns mitt på sidan och är inte pm.

Annons:
Lena
2013-10-13 13:12
#7

#6 Jag har nu kollat det och hittade ett systemmeddelande där. Visste inte att dessa existerade. Några hade roat sig med att rösta bort ett inlägg jag skrivit trots att det inte bröt mot den aktuella sajten regler. 😉

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Honestyisdead
2013-10-13 13:14
#8

7 tyvärr händer det ibland :( Men bra att det inte var en bugg :)

Lena
2013-10-13 13:16
#9

#8 Absolut! 🙂

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: