Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 2668 ggr
lars99
11/13/13, 6:14 PM

Smilisar

Hej!

Försöker lägga in smilisar i meddelandetexten genom att klicka på "lägg till smilisar", men det går inte. Har IE 11.

Annons:
Maria
11/13/13, 6:15 PM
#1

Du har en liten "gubbe" ovanför skrivfältet som du kan klicka på. Då kommer det upp en massa fler gubbar att använda.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Emo
11/13/13, 6:17 PM
#2

Har du dessutom Windows 8.1 så har du det som jag. 😃

Det går att klippa och klistra. Det tar visserligen lite extra tid, men jag unnar mig de sekunderna för att ändå kunna lägga in lämpliga smilisar.🙂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

bamse6311
11/13/13, 8:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1
Det går INTE med IE 11.

Det gick hur bra som helst med IE10 att bara "klicka" på de där smilisarna.

Med IE 11 går det INTE hur mycket man än klickar och då kan man bara göra som #2 Emo säger att antingen kopiera och klistra in eller använda Chrome som webbläsare.

Just NU så kopierar jag och klistrar in det härCool då jag kör med IE 11.

Det hjälper INTE hur mycket man än klickar på de där smilisarna, det fungerar ändå INTE på IE 11.

Vet nog hur man gör, se gärna bifogat skärmklipp och har gjort det tusentals gånger tidigare men på IE11 fungerar det INTE.

Måste antagligen vara en bugg på iFokus eller en bugg på IE11.

Bästa hälsningar,
Bertil

lars99
11/13/13, 9:12 PM
#4

Tack så mycket för alla svar, då klarnade det.🙂

Bästa hälsningar

Lars

[Nathalie62]
11/14/13, 9:05 AM
#5

#3, För att kolla så det inte är webbläsaren så kolla på andra webbsajter som har smilysar och se om det fungerar där Bertil.

Om det vore en bugg på iFokus så borde det ju gälla alla webbläsare, det vill säga om webbläsaren inte har avancerade koder men på firefox funkar det utan problem, jag har även testat med andra också och det funkar här, (dock inte IE 11)

bamse6311
11/14/13, 5:00 PM
#6

#5 Nathalie62

Tack för tipset Tummen upp.

Tänkte att jag kollar det på fb och ser hur det funkar med deras smilisar.

Gör nu under tiden som Emo och kopierar och klistrar in så behöver jag inte öppna Chrome varje gång jag vill ha med en smileySkrattar .

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Upp till toppen
Annons: