Annons:
Etikettövrigt
Läst 712 ggr
Weasley
12/30/13, 7:21 PM

Dubbel-trubbel

Hej! Varje gång jag skriver ett inlägg så blir det såhär: #1 Allistjej Wow fina bilder! #2 Allistjej Wow fina bilder! Så det blir liksom dubbla inlägg! Jag dubbelklickar inte ens på "Skriv kommentar" Vad kan det vara för fel?

Trololololololololololo

Annons:
annia1
12/30/13, 9:08 PM
#1

Allistjej vad använder du när du skriver. Är det dator, ipad eller en mobil. Och vilken webbläsare använder du.

.

Honestyisdead
12/30/13, 9:21 PM
#2

Menar du att dinainlägg publiceras utan att du trycker på "publicera kommentar"? 

Här blev det bara ett inlägg.

Weasley
12/31/13, 9:56 AM
#3

#1 iPad och safari #2 Mina kommentarer publiceras två gånger efter varandra, utan att jag dubbelklickar eller nånting.

Trololololololololololo

Weasley
12/31/13, 9:57 AM
#4

Ibland bara.

Trololololololololololo

Honestyisdead
12/31/13, 10:07 AM
#5

Men du klickar aöltså på publicera. I första inlägget får jag uppfattningen att du skriver att du inte klickar på det. Prova rensa webbhistoriken.

Weasley
12/31/13, 10:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här är en bild på hur det blir:

Trololololololololololo

Annons:
Honestyisdead
12/31/13, 10:57 AM
#7

Förstår hur det blir. Rensa som sagt historiken.

Weasley
12/31/13, 10:58 AM
#8

Okej :)

Trololololololololololo

annia1
12/31/13, 3:57 PM
#9

Allistjej nu har inte jag nån ipad så kan inte säga. Men det jag tänker på är ju att på en platta trycker du med fingret. Och det är nog svårt att ha exakt samma tryck varje gång du trycker. Så försök att tänka på hur hårt du trycker när trycker på publicera. Dom gånger det blir dubbelt så kanske du tryckt snabbare eller hårdare. Så försök att ha samma tryck.

Sen vet jag inte ens om det går på en platta och det blir ju bökigt. Men om det ens går så koppla in en mus och använd ett tag och se om det blir likadant.

.

Honestyisdead
12/31/13, 4:36 PM
#10

9 de flesta idag har även mobiler med touch. Så jag tror inte det beror på det. Då borde många ha samma problem tänker jag.

annia1
12/31/13, 4:39 PM
#11

Jag ser emellanåt rätt många dubbelposter på iFokus. Men vad det beror på vet jag inte. Och jag tror inte så många ser det som ett problem så att dom anmäler det.

.

Upp till toppen
Annons: