Annons:
Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 1730 ggr
theoneissa
1/11/14, 10:31 PM

Får man insider om man är aktiv?

Får man fortfarande Insider om man är tillräckligt aktiv på iFokus? Hur många inlägg krävs det isf:)?

Annons:
annia1
1/11/14, 10:44 PM
#1

Ja man får Insider om man är aktiv. Men det finns inte angivit nånstans hur många inlägg man måste skriva. Det märker man den första i månaden om man fått eller inte.

.

Rita-S
1/12/14, 2:19 AM
#2

Jag tror nog grabbarna håller kraven dold för de användare som inte har Insider, så att man är aktiv för att man råkar vara aktiv och inte för att fylla forumen med tillräckligt många inlägg som inte har något riktig innehåll endast för att få Insider. Men ja, de som är aktiva får Insider en månad.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

theoneissa
1/12/14, 11:43 AM
#3

Okej :) tack så mycket för svaren!:)

beem
1/12/14, 2:55 PM
#4

Jag tycker det är en bra ide att man inte ska veta. När vi letade Medaljer tryckte vi på "bra inlägg" för att få medalj -  inte för att inlägget  var bra.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Honestyisdead
1/12/14, 9:58 PM
#5

Tilläggas bör att det kanske inte är antalet inlägg just som räknas. Att vara aktiv är mycket mer än så. Kanske räknas mejl? Hur många sidor man besöker och skriver på osv. Så att bara skriva för att få Insider kanske inte hjälper ;)

Lill-Kisse
1/14/14, 12:52 AM
#6

Samla Guldmynt. Med tillräckligt många kan du "köpa" Insider.

Annons:
Upp till toppen
Annons: