Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1025 ggr
VeronicaKahlbäck
1/15/14, 11:59 AM

Problem med uppladdning

Hej! Senaste tiden har jag haft problem med flera saker på ifokus; Jag får inte upp redigeringsverktygen när jag skriver, vilket är riktigt tråkigt som Sajtvärd Förut har det längst ner på sidan funnits det en samling med alla sajter, den får jag inte heller upp längre. Inte heller finns dom under "Mina iFokus-sajter". Har samma problem på mobilen som datorn. Mobilen gjorde jag fabriksåterställning på förra veckan och datorn har jag totalrensat den här veckan. Är det jag och min teknik som strular eller är det iFokus?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
Greigh
1/15/14, 12:08 PM
#1

Jag har samma problem, så det är nog iFokus problemet ligger på.

Rita-S
1/15/14, 2:52 PM
#2

Jag upplever det samma som er. Om jag håller shift inne och laddar om sidan kommer allt fram direkt. Vid nästa klick på någon länk alls, även sitelogga för att komma till framsidan på sidan är det omedelbart lika igjen. Även noterar jag mig att alla sajter som inte är mina egna favoriter fattas i scroll-listan på högersidan, samt menyer för redigering av det jag skriver när jag nu besvarar detta inlägget fattas, även detta dyker upp om jag håller shift inne medan jag laddar om sidan. Har IE v10.0.92 själv.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[mansolsson57]
1/15/14, 3:34 PM
#3

Jag har inte problem använder safarie

VeronicaKahlbäck
1/15/14, 3:37 PM
#4

#1,2 Skönt på något vis att inte vara ensam men tråkigt att det är så för er.. Hoppas någon bakom kommer inte med ett tröstande svar! Jag änvänder IE och Chrome, vilka versioner vet jag inte :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Greigh
1/15/14, 7:48 PM
#5

Jag använder senaste versionen av Chrome och problemen uppdagas oavsett.

_Wilma
1/15/14, 7:58 PM
#6

Jag har samma problem som TS. Tråkigt att inte kunna se bilder direkt och att inte kunna använda redigeringsverktygen (ex hantera inlägg).

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Annons:
_Wilma
1/15/14, 8:28 PM
#7

Jag testade med att använda Google Chrome, och då fungerade det bra.

Sajtvärd på Sheltie IFokus

VeronicaKahlbäck
1/20/14, 9:33 AM
#8

Jag fick nog när jag inte kunde ladda upp bilder, så laddade ner Chrome till datorn (bara IE på datorn tidigare) och antar att det är den senaste versionen men nu fungerar allt iaf. 
Eftersom jag bör ha senaste på telefonen med och där fungerar det inte alls undrar jag vad det egentliga problemet är?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Upp till toppen
Annons: